8 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141065

از50کارگر و 3 کارفرمای نمونه در شهرستان ساوجبلاغ تجلیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

از50کارگر و 3 کارفرمای نمونه در شهرستان ساوجبلاغ تجلیل شد


درمراسمی که با حضور فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان ساوجبلاغ، صاحبان صنعت وکارگران در سالن اجتماعات مجموعه تولیدی کاغذ لطیف برگزار شد از 50 کارگر و کارفرمای نمونه در بخش های مختلف تولیدی ، خدماتی تجلیل شد.
ابوالقاسم پالیز گیر طی سخنانی گفت : روز جهانی کارگر، بهانه‌ای است برای تکریم انسان‌هایی که گردش چرخ‌های تولید و صنعت و اقتدار اقتصادی میهن عزیزمان، ثمره همت بلند، اراده پولادین و دستان توانمند آن هاست. مجاهدانی که عاشقانه سختی‌ها و رنج‌هایاین عرصه را به جان خریده تا شکوه و عزت را برای مملکت خویش به ارمغان آورند. وی ضمن ارج نهادن به زحمات تمامی مجاهدان کارزار تلاش و سازندگی، فرارسیدنروزجهانی کارگر را به همه کارگران شریف و زحمتکش به ویژه کارگران پرتلاش و جهادگرانسنگر اقتصاد و تولید را در شهرستان ساوجبلاغ را تبریک گفت.
فرماندار ساوجبلاغ از برنامه خود برای احیاء چرخ صنعت سخن گفت
وی افزود تمام تلاش من حمایت وتوسعه صنعت و به چرخش در آوردن چرخ هایصنایعی است که دچار مشکل شده اند و یا رو به تعطیلی رفته اند. وی افزود: الویت ما در سال جاری راه اندازی شهرک های صنعتی شهرستاناست که با راه اندازی آن میزان اشتغال تا 10هزار نفر پیش بینی می شود و حتی معضلبیکاری را از استان البرز ریشه کن خواهد کرد. پالیز گیر افزود : قبول کار و مسئولیت لازمه زندگی شرافتمندانه دراجتماع بشری و بخشي بزرگ و مهم در زندگي انسان است چرا كه از كار مي توان به جوهرهدروني افراد پي برد و وقتي اين گوهر گرانبها آشكار شود و استعدادهاي بالقوه به منصه ظهور برسد مي توان به خودكفايي كاملدست يافت. وی گفت : در سالي كه به تدبير رهبر فرزانه و حكيم به نام همدلی وهمزبانی میان ملت و دولت نامگذاري شده است، مسئولیت سنگین تری بعهده ماست . وی در خاتمه از توجه ویژه دولت تدبیر و امید دربهبود وضعیت صنایع و امیدواری صاحبان سرمایه و صنعت برای کار و تلاش و موفقیت هایسیاسی در عرضه های بین المللی و کاهش چشمگیرتورم و ثبات بازار سخن گفت و افزودالبته عرصه های پیشرفت ، تولید و نوآوری بردوش كارگران پرتلاش وسرافرازي است که خدمت را عجین با خلاقیت نموده و برای ساختن ایرانیآباد و شکوهمند، از هيچ تلاشي دريغ نمي ورزند

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود