9 آبان 1391
شماره خبر: 14196

حضور شرکت تعاونی دهیاران بخش آسارا بعنوان نماینده استان البرز در نمایشگاه دستاوردهای شهرداریها و دهیاریها

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حضور شرکت تعاونی دهیاران بخش آسارا بعنوان نماینده استان البرز در نمایشگاه دستاوردهای شهرداریها و دهیاریها

سپیدار آنلاین: شرکت تعاونی دهیاران بخش آسارا بعنوان نماینده تعاونی دهیاران استان البرز در نمایشگاه دستاوردهای شهرداریها و دهیاریها سال 91 در مصلی امام خمینی (ره) حضور پیدا می کند.
بخشداری آسارا، با عنایت به انتخاب شرکت تعاونی دهیاران بخش آسارا در نمایشگاه دستاوردهای دهیاریها جلسه هماهنگی با حضور اعضاء هیأت مدیره شرکت تعاونی برگزار شد.
بخشدار آسارا اظهار داشت: با توجه به قابلیت های بخش از مناظر طبیعی و مواهب الهی ، پتانسیلهای موجود شرکت تعاونی دهیاران بخش با مدیریت در طرح های بلند مدت مانند مدیریت پسماند، اخذ مجوز آب معدنی، مدیریت پیست های اسکی و بهره مندی از قابلیت های بخش فعالیت خوبی ارائه خواهد نمود. محسن محمدی تصریح کرد: دهیاریهای حاضر در اين نمايشگاه دستاوردها و اقدامات وعملكرد خود را با هدف انتقال تجربيات دهیاریها به يكديگر، مشخص شدن نقاط ضعف و قوت دهیاریها، خدمت رساني مطلوب به روستائیان زحمتکش و آشنايي مردم با دستاوردهای آنان، در معرض نمایش خواهند گذاشت. این مقام مسئول تأکیدکرد: در خصوص ساماندهی بیشتر تشکلات تعاونی، بخشداری آمادگی و همکاری لازم را خواهد داشت. شایان ذکر است شاهی مدیرعامل شرکت تعاونی با تهیه بروشور از مناطق زیبای بخش ، کارهای فرهنگی انجام شده در روستاها ، ارائه محصولات تولیدی و سوغات محلی با هماهنگی تولیدکنندگان بومی و ... در نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود