29 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 142289

سهم استانها در تأمین اعتبارات مبارزه مواد مخدر مستقل شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

سهم استانها در تأمین اعتبارات مبارزه مواد مخدر مستقل شود


نماینده عالی دولت در استان خواستار اختصاص سهم استانها در تأمین اعتبارات مبارزه مواد مخدر به صورت مستقل شد و دستگاه های فرهنگی استان را نیز موظف ساخت تا در راستای تولید برنامه های متنوع، پدیده شوم اعتیاد و راهکاری های مبارزه با آن را جریان سازی نمایند.
سیدحمیدطهایی استاندار البرز" در جلسه " شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر" که با حضور"دکتر علی هاشمی رئیس کمیسیون مستقل مبارزه با مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام"در محل استانداری تشکیل شد، ضمن ترسیم شاکله کلی استان در پدیده مبارزه با مواد مخدر خواستار انعکاس پیام ها و دیدگاه های طرح شده در این زمینه به مسئولان ملی شد. وی در ادامه خواستار اختصاص سهم مستقلی برای استانها در تأمین اعتبارات مبارزه مواد مخدر شد و افزود: با تحقق این امر بخشی از سیاست گذاری ها در داخل استان به نحو مطلوب تری مدیریت هزینه خواهد شد.
تولید برنامه های فرهنگی به صورت مشارکتی در استان کلید زده شود
نماینده عالی دولت در استان البرز همچنین دستگاه های فرهنگ ساز در استان همچون؛ صدا و سیما و فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان دو کانون اصلی در جریان سازی این امر مورد خطاب داد و گفت: این نهادهای فرهنگی با تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی و برگزاری تئاتر های فرهنگی و تولید کلیپ های مختلف به صورت مشارکتی می توانند پدیده مبارزه با مواد مخدر را به عنوان یک ضد ارزش جریان سازی فرهنگی نمایند.
فرمانداران کمیته های تخصصی مبارزه با مواد مخدر تشکیل دهند
وی در ادامه فرمانداران را موظف ساخت تا جلسات متناظر شهرستانی را در قالب کمیته های تخصصی مبارزه با مواد مخدر تشکیل دهند. توجه و اهتمام ویژه مدیران برای حضور در جلسات شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر از دیگر تأکیدات استاندار البرز بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود