2 خرداد 1394
شماره خبر: 142539

معاون فرماندار کرج بر ساماندهی مراکز تفریحی تاکید کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 معاون فرماندار کرج بر ساماندهی مراکز تفریحی تاکید کرد


معاون فنی وعمرانی فرماندار کرج با بیان اینکه در این شهرستان مراکز و ظرفیت های طبیعی و تفریحی قابل توجهی وجود دارد گفت: با ساماندهی این مراکز می توان گام های موثری را درغنی سازی اوقات فراغت جوانان برداشت.
محمد صادق تله کو درنشست مدیران دستگاه های اجرایی کرج ، کوه نور را یکی از این ظرفیت های مهم گردشگری دانست و از مدیران خواست تا برای ساماندهی مسیرهای منتهی به آن اقدام کنند. معاون فرماندار کرج تاکید کرد: با توجه به وجود مزار هشت شهید والامقام و گمنام دفاع دراین ارتفاعات ، می توان برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دربین جوانان تلاش کرد.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه کوه نور با وجود ظرفیت های قابل توجه طبیعی و مذهبی از هرنوع ساماندهی مغفول مانده که لازم است مدیران هرچه سریع تر تلاشهای ویژه ای را دراین زمینه اغاز کنند. تله کو همچنین با اعلام اینکه این ظرفیت های طبیعی نیز فضای مناسبی برای انجام ورزش کوهنوری است ، گفت: بنابراین باید با توسعه زیرساختها و امکانات ان زمینه استفاده هرچه بیشتر مردم را فراهم کنیم . وی یادآورشد: بخشی از طرحهای عمرانی از جمله ساخت پله های تردد در کوه نور نیمه تمام مانده که ضرورت دارد متولیان امور عمرانی شهری هرچه سریعتر این امر را مورد رسیدگی قرار دهند. دراین نشست همچنین کمبود امکانات رفاهی و شهری در میدان تره بار منطقه کمالشهر کرج مورد بررسی قرار گرفت و معاون فنی و عمرانی فرماندار کرج از مدیران حاضر خواست تا برای تامین رضایت هرچه بیشتر مردم نیز دراین زمینه تلاشهایی انجام دهند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود