3 خرداد 1394
شماره خبر: 142564

۳ هزارساوجبلاغی برای گرامی‌داشت سالروز ارتحال امام (ره)به تهران اعزام می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

۳ هزارساوجبلاغی برای گرامی‌داشت سالروز ارتحال امام (ره)به تهران اعزام می‌شود


معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، افزود: بیش از 3 هزار نفر از مردم شهرستان ساوجبلاغ برای شرکت در مراسم ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران شرکت می کنند.
عبدالرضا ترابی افزود : شهرداریها موظفند که در مسیر تردد زائرین ایستگاه های صلواتی برپا کنند که ضمن پذیرایی از زائرین، اقلام فرهنگی از قبیل بروشور و سی دی های سخنرانی امام راحل (س) نیز بین آنها توزیع شود. وی افزود: در این زمینه تمام دستگاه ها باید همه امکانات خود را برای بزرگداشت این مراسم به کار بگیرند تا بتوانیم با برنامه ریزی وراه اندازی کمیته های هفت گانه به بهترین نحو آن را برگزار کنیم. ترابی در ادامه بر برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در شهرستان ساوجبلاغ تاکید و عنوان کرد: این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، این سخن بدین معناست که امام خمینی(س) شناسنامه‌ و هویت انقلاب اسلامی در سطح جهانی است. عبدالرضا ترابی تاکید کرد: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در بخش‌ها و مناطق مختلف شهرستان ؛ خوب، مناسب و در خور شأن شخصیت ایشان برگزارمی شود ، بطوریکه اثرگذاری مناسبی در حوزه فرهنگی و اعتقادی به همراه داشته باشد.
وی با تاکید برلزوم برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) درشهرستان گفت: شهرداری بر نصب تابلوها و پارچه ‌نوشته‌های ایام و مناسبت‌های خرداد ماه همکاری لازم را انجام دهد.
وی افزود: مسئولان کمیته‌های ستاد ارتحال امام خمینی(س) باید به بهترین نحو ممکن نسبت به هر چه باشکوهتر برگزار شدن برنامه‌های این ستاد تلاش کرده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند
فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ هم از برگزاری یاد واره 630 شهید شهرستان در 12 خرداد خبر داد سرهنگ علی لشگری افزود همزمان با برگزاری سالروز ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) یادواره 630 شهید شهرستان در روز 12 خرداد در مسجد ولیعصر هشتگرد برگزار می شود . وی از همه آحاد جامعه مدیران و خانواده شهدا دعوت کرد تا بصورت منسجم در این مراسم شرکت کنند . لشگری با اشاره به حضور زائران از شمال و غرب کشور و عزیمت آنان برای زیارت و شرکت در سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) گفت ما آمادگی کامل را برای اسکان و پذیرایی از این عزیزان را داریم و هماهنگی لازم برای استقبال از آنان نیز انجام شده است .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود