5 خرداد 1394
شماره خبر: 142782

هجدهمین اتحادیه فردیس تشکیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

هجدهمین اتحادیه فردیس تشکیل شد


اتحادیه صنوف و مؤسسات اتومبیل کرایه و نمایشگاههای اتومبیل شهرستان فردیس با حضور فرماندار ، رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت و رؤسای اتحادیه ها افتتاح شد.
در این مراسم فرماندار فردیس با اشاره به نقش اصناف در اقتصاد کشور گفت : تشکیل اتحادیه ها از مصادیق بارز همدلی و همزبانی دولت و ملت در راستای ساماندهی و تقویت اصناف می باشد و اصناف از بازوان توانمند جمهوری اسلامی بوده که تقویت وگسترش آنها نقش بسزایی در اشتغال جوانان و رونق اقتصادی کشور ایفا می کند. ایشان اظهار داشت : 15 هزار واحد صنفی موجود در فردیس حرفهای بسیاری برای گفتن دارند و می توانند در حل دغدغه هایی مثل ترویج فرهنگ پوشش اسلامی در جامعه ، جلوگیری از قاچاق کالا و ارز ، بیماری اعتیاد و بسیاری معضلات دیگر یاور دولت و خدمتگزاران نظام اسلامی بوده و با نوآوری و ارائه راهکارهای مناسب با همت و توان مضاعف و همدلی و همکاری با مسئولین در جهت رشد و پیشرفت شهرستان فردیس تلاش کنند. مهندس مهرور ضمن تاکید بر رعایت اخلاق مداری ، مردم داری و حفظ حقوق شهروندی توسط همه اتحادیه ها و اصناف گفت : اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل و مؤسسات اتومبیل کرایه باید در تأمین پارکینگ این واحدهای صنفی ، عدم پارک اتومبیل در پیاده روها ، رعایت حقوق شهروندان برای تردد و همچنین در تک نرخی کردن کرایه تاکسی سرویسها در مسیرهای مشخص توجه و نظارت ویژه داشته باشند.
وی افزود : همه ما مدیون خون هزاران شهید و ایثارگری های جانبازان و فرزندان این مرزو بوم هستیم و وظیفه تک تک ما خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی در سایه قانون است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود