15 آبان 1391
شماره خبر: 14423

دانش‌آموزان در سنگر علم و دانش به مبارزه با دشمن بپردازند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دانش‌آموزان در سنگر علم و دانش به مبارزه با دشمن بپردازند

سپیدار آنلاین: استاندار البرز گفت: دانش‌آموزان در سنگر کسب علم و دانش به مبارزه با دشمن بپردازند.
علی اصغر عربیان در دیدار با تعدادی از دانش‌آموزان استان البرز اظهار داشت: امروز دانش‌آموزان باید در سنگر علم و دانش ادامه دهنده راه شهدا باشند و در این سنگر با کسب موفقیت‌های گوناگون به مبارزه با دشمن بپردازند. وی ادامه داد: اگر در دوران هشت سال دفاع مقدس دانش‌آموزان با رها کردن درس و مدرسه به جبهه‌ها رفتند و با در دست گرفتن اسلحه به مبارزه با دشمن پرداختند امروز وظیفه دانش‌آموزان در سنگر دیگری است و باید با قلم و دانش خود به مبارزه بپردازند. وی طی کردن پله‌های ترقی و پیشرفت در کشور را مرهون رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: اگر امروز می‌توانیم پله‌های پیشرفت و ترقی را یکی پس از دیگری طی کنیم مرهون از خودگذشتگی‌های رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی و جان خود را برای دفاع از کشور فدا کردند. استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود بر توسعه علم و دانش توسط دانش‌آموزان تأکید کرد و گفت: دانش‌آموزان برای اینکه بتوانند کشور را به توسعه بیشتر برسانند تنها نباید به کتب درسی خود اکتفا کنند.
عربیان تصریح کرد: در این راستا معلمان و مدیران مدارس نیز باید زمینه‌های فعالیت علمی دانش‌آموزان را فراهم کرده و آنان را تشویق بر حضور در عرصه‌های مختلف علمی کنند.
وی در ادامه بر حفظ آرمان‌های شهدا توسط نسل امروز تأکید کرد و گفت: نسل امروز باید ادامه دهنده راه شهدا باشند و با حفظ آرمان‌های آنان مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شوند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود