15 آبان 1391
شماره خبر: 14453

عقد قرارداد 15 میلیارد تومانی هدایت آبهای سطحی مناطق البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

عقد قرارداد 15 میلیارد تومانی هدایت آبهای سطحی مناطق البرز

سپیدار آنلاین: قرارداد پروژه احداث کلکتور بلوار حدادی با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال برای رفع مشکلات آبگرفتگی در بلوار حدادی و کرج نو انعقاد شده که با اجرای این پروژه مشکلات آبگرفتگی بلوار 45 متری گلشهر حدفاصل بلوار محمدی تا چهار راه گلزار نیز از بین می رود.
معاونت عمرانی استانداری البرز با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در خصوص رفع مشکلات آبگرفتگی معابر در سطح استان البرزٰگفت: پروژه احداث کلکتور بلوار هوشیار با اعتباری بالغ بر 8میلیارد ریال صورت گرفته که این پروژه سبب رفع مشکل آبگرفتگی روبروی امامزاده محمد (ع) و ورودی شهرک پردیسان شد. احمد افضلی گفت: از سایر اقدامات انجام شده می توان به اجرای پروژه کلکتور بلوار طالقانی و جمع آوری کانال خیابان لاله9 و همچنین جمع آوری کانال دولت آباد و اجرای لوله گذاری در نهر دلمبر و تعریض خیابان ساسانی اشاره کرد.
وی از انعقاد قرارداد اجرایی کلکتور ترکیبی خیابان برغان جهت جمع آوری آب های سطحی و فاضلاب منطقه بالای خیابان برغان با شرکت آبفای استان البرز خبر داد و گفت:اجرای این پروژه علاوه بر رفع مشکلات آب‌های سطحی و فاضلاب منطقه اسلام آباد تاثیر بسزایی در جهت کاهش مشکلات آب گرفتگی در بلوار طالقانی تقاطع خیابان مرجان و آبگرفتگی بلوار ماهان در منطقه جهانشهر دارد. وی گفت: قرارداد پروژه احداث کلکتور بلوار حدادی با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال برای رفع مشکلات آبگرفتگی در بلوار حدادی و کرج نو انعقاد شده که با اجرای این پروژه مشکلات آبگرفتگی بلوار 45 متری گلشهر حدفاصل بلوار محمدی تا چهار راه گلزار نیز از بین می رود. معاونت عمرانی استانداری البرز ادامه داد: قراردادی نیز در جهت جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی در مناطق دوٰ سه چهار هفت هشت ده یازده و دوازده با اعتباری بالغ بر 15میلیارد و دویست میلیون ریال به ثبت رسیده است. وی از تهیه اسناد مناقصه ساماندهی نهر سیاه جوی که به صورت EPGمقرر گردیده است خبر داد و گفت: قرارداد این مناقصه که فاز نخست آن با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در شرف انعقاد است.



منبع: ایلنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود