8 تیر 1394
شماره خبر: 144700

تضعیف سربازان نظام در تیم مذاکره کننده هسته ای به صلاح کشور نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تضعیف سربازان نظام در تیم مذاکره کننده هسته ای به صلاح کشور نیست


نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تضعیف تیم مذاکره کننده به صلاح کشور و نظام نیست، گفت: مذاکره کنندگان هسته ای سربازان نظام هستند و باید آنان را دلگرم کرد.
عزیزاکبریان افزود: به دلیل حرکت های ناجوانمردانه دشمنان امروز از بخشی از حقوق خود محروم شده ایم که لازم است کسانی که درتلاش برای احقاق آن هستند را هرچه بیشتر یاری کنیم.
وی ادامه داد: استکبار جهانی دریک نبرد سیاسی و دیپلماتیک با نظام اسلامی بسر می برد و در این شرایط حمایت از مذاکره کنندگان در خط مقدم ضروری است. انتقاد از تیم مذاکره کننده باید سازنده باشد و درتمام ابعاد باید پشتیبان این گروه مهم که وارد جنگ با دشمن شده، باشیم. اکبریان، برخی از مسایل را خطوط قرمز نظام دانست و تاکید کرد که در مذاکرات باید این خطوط قرمز هرچه بیشتر رعایت شود تا منابع مردم و نظام تامین شود.نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: لغو تمام تحریم هایی که درکنگره امریکا و اتحادیه اروپا پیش بینی شده باید در توافق نهایی مد نظر قرارگیرد. وی گفت: امروز طرف مقابل بازبینی اسناد هسته ای و محرمانه را از نظام اسلامی می خواهد که هرگز اجازه چنین کاری به او نباید داد، چراکه غیرت ملی ایرانیان اجازه جاسوسی به طرف مقابل را نمی دهد. اکبریان با تاکید بر توسعه فناوری هسته ای صلح آمیز در ایران اسلامی، گفت: کشور به توسعه دراین زمینه نیاز دارد و برای پیشرفت باید دسترسی بیشتری دراین زمینه داشته باشیم.
وی یادآورشد: اگر حتی سال ها زمان برای رسیدن به حقوق ملت ایران اسلامی نیاز باشد، از مواضع قانونی خود عقب نشینی نخواهیم کرد و توافق خوب هسته ای عزت و مصالح نظام را به همراه دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود