16 آبان 1391
شماره خبر: 14495

مشکل خدمات بهداشتی و درمانی مردم فردیس رفع می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مشکل خدمات بهداشتی و درمانی مردم فردیس رفع می شود

سپیدار آنلاین: استاندار البرز در دیدار با مردم فردیس در پیگیری مطالبات اهالی این منطقه قول مساعد مبنی بر رفع معضل فقدان مراکز بهداشتی و درمان داد.
علی اصغرعربیان بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در دیدار با مردم فردیس که در مسجد جامع المهدی برگزار شده بود؛ با اشاره به مشکلات پیچیده فردیس اظهار داشت: بعد از آنکه دیدارصمیمانه ای با مردم این منطقه داشتیم و در جریان مسائل آنها قرار گرفتیم؛ با حضور مدیران نشستی در دفتر امام جمعه فردیس خواهیم داشت تا بصورت جدی به بررسی مشکلات مردم فردیس بپردازیم. وی در ادامه بر پیگیری مطالبات اهالی فردیس و صبوری از سوی آنها تاکید کرد و افزود: درخواست های مطرح شده دراین دیدارپیگیری جدی خواهد شد و مسئولان نیز تمام تلاش خود را خواهند داشت تا نسبت به کاهش مشکلات مردم اقدام شود.
پیگیررفع مسائل بهداشت و درمان در فردیس خواهیم شد
استاندار البرز درخصوص نیاز مبرم منطقه فردیس به بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی تصریح کرد: جمعیت قابل توجهی در فردیس ساکن هستند و خدمات بهداشتی و درمانی پاسخگوی نیاز آنها نیست از این رو پیگیری جدی دراین خصوص خواهیم داشت. وی افزود: نبود برخی از شعب بانک دراین منطقه نیز مطرح شد که حتماً در دستور کار قرار خواهد گرفت.
رسیدگی سریع به نامه های مردمی
استاندار البرز در جمع مردم فردیس گفت: کلیه نامه ها و درخواست های مردمی جمع بندی شده و به سرعت پیگیری می شود. عربیان تاکید کرد: به همراه مجموعه ای از مدیران کل استان قول پیگیری و نهایت بهره گیری از توان خود را برای رفع مسائل مردم فردیس خواهیم داد. وی عنوان کرد: خدا را شاکریم که افتخار خدمت گزاری در استان البرز فراهم آمده است و همه مسئولانی که در این نشست صمیمانه حضور دارند خود را آماده خدمت به افراد مومن و متدین فردیس داشته اند. استاندار البرز در بخش دیگری از صحبت های خود با تورق انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: روزی که امام خمینی (ره)ندای انقلاب را سر دادند و وعده دادند که سربازان ایشان در گهواره ها هستند؛ به حق نوجوانانی پا به میدان گذاشتد و حماسه ها آفریدند که در تاریخ ماندگار شد. وی افزود: حرکتی که از سوی جوانان ایران اسلامی آغاز شد همان شجره طیبه ای است که در سراسرجهان آوازه اش پیچیده است. عربیان عنوان کرد: جوانان ما الگویی برای سایر کشورها شدند تا آنها هم به این خودباوری برسند و انقلاب های منطقه را رقم بزنند. استاندار البرز در پایان ایمان جوانان سال 57 و خون گلگون آنان در جبهه های حق علیه باطل را تضمین کننده نظام و انقلاب دانستند و از این بابت خداوند را شاکر شدند که زیر سایه عظمی ولایت قرار داریم.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود