18 تیر 1394
شماره خبر: 145298

حضور باشکوه شهروندان کرج در مراسم تشییع پیکر پاک شهید "سید جلیل میری وَرکی"

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حضور باشکوه شهروندان کرج در مراسم تشییع پیکر پاک شهید "سید جلیل میری وَرکی"


شهروندان شهید پرور شهرستان کرج، با حضور باشکوه خود در مراسم تشییع پیکر پاک شهید "سید جلیل میری وَرکی"،بار دیگر وفاداری خود را به آرمان های امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اعلام داشتند.
دکتر ایرانی، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج، در حاشیه این مراسم که با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مردم و مسئولان استان البرز برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم فهیم و شهید پرور شهرستان کرج در بدرقه پیکر پاک شهید میری، گفت: برکت حضور این شهید در جمع روزه داران کرج در ماه مبارک رمضان امسال و شبهای عزیز قدر، ارمغانی الهی برای مردم این شهرستان است و مردم شریف ما امروز با حضور در این مراسم، قدردانی شایسته برای این موهبت الهی بودند. فرماندار کرج، همت والای مردم شریف ایران اسلامی برای حفظ ارزش های اسلام و انقلاب را ارج نهاده و تصریح کرد: آگاهی ملت شریف ما و حمایت بی دریغ آنان از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، بزرگترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی است که موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی در سراسر جهان شده است. وی در پایان از مردم غیور کرج خواست تا با حضور غیرتمندانه خود در راهپیمایی روز قدس امسال نیز بار دیگر پیام آزادی خواهی و حمایت ملت مسلمان ایران از مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند. شهید "سید جلیل میری وَرکی" یکی از خط شکنان عملیات کربلای ۴ بود که در منطقه ام الرصاص به شهادت رسیده است و اکنون بعد از گذشت ۲۹ سال از شهادتش، هویت پیکر مطهر وی شناسایی شده است و امروز ،پنج شنبه ۱۸ تیرماه ۹۴ ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا کرج به سمت میدان سپاه تشییع و در گلزار شهدای امامزاده طاهر(ع) آرام گرفت.
گفتنی است مراسم یادبود این شهید بزرگوار با حضور خانواده وی در روز شنبه ۲۰ تیرماه ۹۴ از ساعت ۱۷ الی ۱۹در حسینیه انصار الامام رزمندگان کرج واقع در میدان والفجر نرسیده به میدان امام خمینی(ره)برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود