23 تیر 1394
شماره خبر: 145535

حضور مردم در تشییع جنازه شهید غواص جلوه بارز معرفت و بصیرت بود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حضور مردم در تشییع جنازه شهید غواص جلوه بارز معرفت و بصیرت بود


استاندار البرز پیرودیدار با خانواده نخستین شهید شناسایی شده از بین 175 شهید غواص گفت: حضور مردم درتشییع جنازه شهید غواص" سید جلیل میری ورکی" جلوه بارز معرفت و بصیرت بود.
سید حمید طهائی در دیدار با خانواده شهید غواص تازه تفحص شده "سید جلیل میری ورکی" اظهار داشت: خوشبختانه توفیق حضور در منزل نخستین شهید غواص شناسایی شده نصیب ما شد.
وی با بیان اینکه این شهید جزء 175 شهید غواصی بود که در عملیات کربلای 4 در منطقه ام الرصاص در گور دسته جمعی دفن شده بود، افزود: در این دیدار صحبتی با همسر و فرزندان شهید میری انجام گرفت. استاندار البرز با تاکید بر اینکه حضور پیکر پاک شهید میری در استان البرز شور و حال وصف ناپذیری را به مردم این منطقه بخشید، خاطرنشان کرد: به ندرت شاهد این قبیل استقبال از تشییع پیکر پاک شهدا در سطح کشور بوده ایم. طهائی با اشاره به اینکه این شور و حال همراه با نشاط معنوی ماه مبارک رمضان بود، تصریح کرد: علی رغم گرمی هوا و ماه مبارک رمضان مردم با عشق و با اشک چشم این شهید والا مقام را به آرامگاه ابدی خود بدرقه کردند. وی استقبال و حضور چشمگیر مردم در تشییع پیکر شهدا را جلوه بارز معرفت و بصیرت الهی آن ها دانست و گفت: حضور این شهید در استان البرز مایه خیر و برکت برای مردم این استان است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود