8 مرداد 1394
شماره خبر: 146387

رأی مردم در انتخابات حق الناس است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رأی مردم در انتخابات حق الناس است


استاندار البرز با تأکید بر اینکه هیچ سازمانی نباید حامی کاندیداها باشد و با انتقاد از اینکه در بزنگاه انتخابات دوره های قبل، برخی دستگاه ها در مقام حمایت از کاندیداها برمی آمدند، تصریح کرد: روند برگزاری انتخابات باید به ناظران امین سپرده شود، چرا که رأی مردم حق الناس است.
سیدحمیدطهائی در «چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان»، با بیان اینکه رأی مردم حق الناس است و ما امانت دار مردم هستیم، گفت: هیچ یک از امکانات دولت نباید در خارج از چارچوب های قانونی در جهت انتخابات خرج شود. وی با اشاره به اینکه در دوره های گذشته شاهد آن بوده ایم که در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری، عده ای به نوعی با تطمیع، به حمایت از کاندیداها برمی خیزند،تصریح کرد: فعالیت دستگاه ها در حال رصد است و هیچ سازمانی نباید حامی کاندیدایی باشد. طهائی به مسئولان هشدار داد، انتخابات نباید به نام هیچ سازمانی تمام شود.
نماینده عالی دولت در استان البرز با تأکید بر اینکه مجریان دولت هستیم و باید ظرف برگزاری انتخابات را فراهم کنیم؛ افزود: مردم مظروف برگزاری این رویداد سیاسی هستند و ما تنها مسئول فراهم ساختن بسترها هستیم، لذا انتخابات باید سالم و بدون شائبه توسط ناظران امین برگزار شود. وی افزود: این اعمال قانون در استان و شهرستانها نیز باید مورد توجه قرار گیرد. استاندار البرز همچنین با بیان اینکه تجربه های دوره های قبل انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد؛ گفت: نقاط قوت و ضعف ستادهای شهرستانی باید بررسی و احصاء شود. وی حضور هیئت نظارت استان در جلسات ستاد انتخابات را نیز مورد تأکید قرار داد. طهائی گفت: اعضایی که به نوعی در برگزاری انتخابات دخیل هستند، شائبه طرفداری از هیچ حزب و گروهی را نداشته باشند؛ بنابراین فرمانداری ها باید به این مهم توجه داشته باشند. استاندار البرز تأکید کرد: تعداد حوزه های اصلی و فرعی در شهرستانها و مرکز استان باید مشخص شود و روند اجرای انتخابات مطابق با قوانین و روال کشور و استانی دیده شود.
شایان ذکر است، در این جلسه که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند، مدیرکل سیاسی و انتخابات هم گزارشی از اقدامات انجام شده در سه جلسه برگزار شده ستاد را اعلام کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود