10 مرداد 1394
شماره خبر: 146486

چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس تشکیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس تشکیل شد


فرماندار شهرستان فردیس به اهمیت نشر و اطلاع رسانی خبر و ارزشمندی نقش این حوزه در جامعه اشاره و آنان را امانت دار خطاب کرد و خبرنگاران را به اطلاع رسانی صحیح و دقیق که نیاز شهروندان می باشد فرا خواند.
انعکاس اخبار برای آگاهی مردم که مهمترین توقع آحاد جامظ می باشد و اگر خبرها به صورت دقیق و صحیح منتشر شود ضمن آگاهی دادن به مردم منجر به امید بخشی و مشارکت آحاد مردم در توسعه شهرستان خواهد شد. مهندس مهدی مهرور به ساماندهی چایخانه ها،سفره خانه های سنتی و قلیان سراها اشاره کرد و گفت با اماکن بدون مجوز برخورد قانونی انجام شود.
مهدی مهرور رشد قارچ گونه و بدون مجوز قلیان سراها در دو سال اخیر که در قالب کافه سنتی، سفره خانه سنتی و غیره راه اندازی شده اند، موجب ایجاد نگرانی جدی بین خانواده ها و اقشار مختلف گردیده است. مهرور در بخش دیگری از سخنانش افزود؛ شبکه بهداشت باید با کمک نیروی انتظامی، شهرداریها، تعزیرات حکومتی، صنعت معدن و تجارت واتحادیه ها و کلیه دستگاههای فرهنگی و نظارتی شهرستان راه کارها و چالشها و نیز فرصتها را بررسی و اقدامات اساسی و کاربردی انجام دهند. فرماندار فردیس یکی از اقدامات اساسی دولت تدبیر و امید را ارتقاء نظام سلامت و بهداشت و درمان دانست و بیان داشت مهمترین عامل در این خصوص پیشگیری از ابتلاع به بیماریها و تدابیر ویژه جهت مبارزه با عوامل بیماری زا و دخانیات و قلیان یکی از این موارد می باشد که با سلامتی مردم ارتباط مستقیم دارد و بر اساس مقررات و دستور العمل های مصرح ابلاغی اقدامات بایسته انجام خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود