13 مرداد 1394
شماره خبر: 146763

ما افتخار نوکری مردم را داریم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ما افتخار نوکری مردم را داریم


استاندار البرز با بیان اینکه باید خود را نوکر مردم بدانیم، گفت: همه مسئولان باید برای خدمت به مردم کار کنند و خود را نوکر مردم بدانند.
سیدحمیدطهائی در کارگاه آموزشی پیشگیری از تب مالت که با حضور جمعیت قابل توجهی از دهیاران در سالن شهدای دولت استانداری از نخستین دقایق صبح امروز آغاز شد، در بدو امر به فلسفه خدمت و نوع خدمتگزاری به مردم اشاره کرد و با تبیین این واژه در امر مدیریت بیان کرد: افرادی که در صف خدمت به مردم قرار دارند کارشان کمتر از مدیران ستادی نیست، چه بسا بیشتر است، در جایگاه خدمت هنگامی که محل رجوع مردم هستیم این موهبتی محسوب می شود که باید قدر آن را بدانیم. وی با اشاره به جمله کلیدی حضرت امام (ره) در باب خدمت به خلق؛ خاطرنشان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی که ولایت یک حکومت اسلامی را عهده دار بوده اند، عنوان می دارند که "افتخار نوکری مردم را دارند." ما مسئولان در تمامی رده های مسئولیتی باید این جمله را همواره به خاطر داشته باشیم که تنها هدف خدمت به مردم است.
غفلت از قانون توجیه خطاها نخواهد بود
طهائی در ادامه با تأکید بر اینکه اگر هر مسئولیتی را می پذیریم باید به حقوق قانونی آن و حتی بیشتر اشراف داشته باشیم تصریح کرد: در هر حوزه ای که کار می کنیم باید قوانین حیطه وظایف خود را بدانیم. وی با بیان اینکه قانون هیچ گاه متخطی را رها نمی کند، با بسط این امر به موضوع پیگیری برخی تخلفات و ورود شورای حل اختلاف در این زمینه اشاره و بیان کرد: اعضای یک شورا در دوره ای عضو بوده اند و در گذشته تصیماتی می گیرند که در سالهای بعد که اکنون است قانون آنها را رها نمی کند و اکنون باید پاسخگوی تصمیم گیری های خود باشند. استاندار البرز گفت: باید مسئولیت را بشناسیم،حیطه اختیارات خود را نیز بدانیم و همواره به یاد داشته باشیم که ندانستن قانون موجب بخشودگی ما از تخلف نخواهد بود.
هیچ گاه خود را بی نیاز از آموزش ندانیم
طهائی در ادامه با تأکید بر اینکه تمایل فراوانی به حضور دوره های آموزشی دارم و هیچ گاه خود را بی نیاز از آموزش نمی بینم، گفت: دوره آموزشی برنامه ششم توسعه بزودی برگزار می شود و شخصاً در این کلاس شرکت خواهم کرد؛ بنابراین از عالی ترین رتبه مسئولیتی تا کارشناسان همگی نیازمند آموزش های بروز هستیم این همایش نیز در راستای آگاه سازی دهیاران انجام شد که در نوع خود با توجه سیل اخیر قابل توجه است. دانستن قانون، دیگر تأکید استاندار البرز بود، در این رابطه بیان کرد: آشنایی مسئولان به قانون می تواندموفقیت آنها را رقم زند.
روستاها را با وحدت می سازیم
طهائی بیان کرد: باید روستاها را با وحدت بسازیم و به یاد داشته باشیم که همگی در یک کشتی هستیم و کاستی در هر بخشی به کل مجموعه تسری پیدا می کند، افزود: تلخی سیل اخیر باید درس عبرتی باشد برای مدیریت بحران های آتی، بنابراین اگر کسی در بحران ها آموزش لازم را دیده باشد به نحو بهتری می تواند بحران ها را مدیریت کند.کد937/غفاری

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود