18 مرداد 1394
شماره خبر: 146979

یکی از خیابانهای کردان ساوجبلاغ به نام خبرنگار نامگذاری شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

یکی از خیابانهای کردان ساوجبلاغ به نام خبرنگار نامگذاری شد


دهیار روستای کردان از توابع بخش چندار ساوجبلاغ از نامگذاری یکی از خیابانهای این روستا به نام خیابان خبرنگار خبر دارد و گفت: با مصوبه شورای اسلامی و بمنظور ارج نهادن به تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران یکی از خیابانهای پرتردد روستا به خبرنگار نامگذاری شد.
مجتبی فرهنگ دهیار روستای کردان افزود : به مناسبت روز خبرنگار 17 مرداد ماه نصب تابلو این خیابان انجام شد که این کار می تواند در قبال زحمات و تلاش های خبرنگاران کوچکترین تقدیر و قدردانی باشد. وی همچنین به منظور ارج نهادن به مقام شامخ خبرنگاران شهید بهمراه کارکنان دهیاری به مزار شهید سید امیر صحرایی خبرنگار و عضو مستند سازی ارتش سرافراز جمهوری اسلامی در مزار شهدای روستای کردان رفتند وبا تقدیم گل و نثار فاتحه برای ایشان و شهید صارمی یاد و نام شهیدان خبرنگار را گرامی داشتند. شهید بهروز یا مهدی فلاح پور نیز از شهدای تصویر بردار است که ساکن چندار و در مزار این روستا دفن گردیده و هرساله در 17 مرداد خبرنگاران بیشماری برای قرائت فاتحه به مزار ایشان می روند. بهروز از تصویر برداران روایت فتح و همسنگر شهید آوینی است.
یاد آوری می شود این دومین خیابانی است که در ساوجبلاغ به نام خبرنگار نامگذاری شده است. در شهر هشتگرد نیز یکی از خیابانها در سالهای گذشته به نام خبر نگار نامگذاری شده بود .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود