22 مرداد 1394
شماره خبر: 147181

ساوجبلاغ البرز حائز رتبه برتر مبارزه بامواد مخدر در کشور شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ساوجبلاغ البرز حائز رتبه برتر مبارزه بامواد مخدر در کشور شد


فرماندار ساوجبلاغ گفت: این شهرستان برای دو سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر مبارزه با مواد مخدر در سطح استان و کشور شد.
ابوالقاسم پالیزگیر افزود: این موفقیت حاصل تلاش و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج )، نیروی انتظامی و اعضای شورای تامین فرمانداری است. وی ادامه داد: به منظور شناسایی عوامل قاچاق و توزیع مواد مخدر و پیشگیری از توزیع این مواد افیونی، کارگروه ویژه ای در فرمانداری ساوجبلاغ با عضویت مدیران دستگاه های امنیتی، انتظامی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و قضایی فعال شده است.
وی اظهار کرد: برگزاری نشست های تخصصی با حضور کارشناسان فعال در بخش مبارزه با مواد مخدر، کنترل و نظارت مستمر بر راه های ارتباطی شهرستان در سه بخش بزرگراهی ، جاده های اصلی و فرعی و تقویت دانش فنی پلیس انجام شده است. پالیزگیر، تشکیل کلاس های آموزشی درمساجد، پایگاههای بسیج، مدارس و مراکز آموزش عالی و توزیع برشورهای آموزشی از دیگر اقدامات برشمرد.
فرماندار ساوجبلاغ گفت: طی چهارماه گذشته 736 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در این شهرستان کشف شده است. وی با اشاره به شناسایی و دستگیری یک باند بین المللی تهیه و عرضه مواد مخدر دراین شهرستان افزود: سر دسته این باند در کارنامه اش توزیع بیش از 400 تن مواد مخدر را دارد. پالیزگیر، کشف 40 قبضه اسلحه کمری، تعداد زیادی گوشی تلفن همراه و 5 دستگاه خودرو را از دیگر کشفیات در مخفیگاه این باند بین المللی ذکر کرد. وی ادامه داد: سلاح های این باند بین المللی تهیه و عرضه مواد مخدر در لرستان کشف و ضبط شده است. شهرستان ساوجبلاغ با 250 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود