25 مرداد 1394
شماره خبر: 147327

پیام تبریک فرماندار شهرستان فردیس بمناسبت سالروز بازگشت آزادگان

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پیام تبریک فرماندار شهرستان فردیس بمناسبت سالروز بازگشت آزادگان


سالها مجاهدت خاموش و دشوار آزادگان عزیز ما در اسارتگاه های عراق از جمله مقاطع فراموش نشدنی تاریخ پرشکوه ماست، لحظه لحظه آن روزها و شب های فراموش نشدنی سرشار از درس و خاطره و افتخار است. رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)
بسمه تعالی
سلام و درود بی کران بر آزادگان و خانواده های صبور و فداکار آنان و بر ملت شریف ایران اسلامی که با فداکاری شهیدانش،با صبر و پایداری آزادگان و جانبازانش، توانستند خود را به قلّه‌های عزت برسانند و راه روشن خود به سوی آینده بگشایند. آری آزادگان سینه‌هایی فراختر از اقیانوس داشتند که از دنیای فانی و تعلقات آن بریده و به خدا پیوسته بودند. آنان مردان واقعی خدا بودند، مردانی به صلابت کوه و به استحکام پاره‌های فولاد که در برابر وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها و آزارهای رژیم سفاک بعثی خم به ابرو نیاوردند و در تاریخ جاودانه شدند. روز ۲۶ مرداد ۱۳۶۹ بعنوان برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ما برای همیشه ثبت و درج گردید، روز مبارکی که میهن اسلامی شاهد بازگشت سرافرازانه عزیزترین فرزندان خود بود. بی تردید این روز پرثمر بازتاب مقاومت آزادگان ما در سیاه چال های رژیم صدام و دلاوری های رزمندگان اسلام است که برای همیشه چون شهدی شیرین در کام ملت ایران باقی است و همچون ذخیره ای از معنویت و اقتدار در دل دشمنان هراس می افکند.
اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی و ادای احترام به ساحت شهدای والامقام و ایثارگران عرصه های ۸ سال دفاع مقدس به روح بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی درود می فرستم و طول عمر ولی امر مسلمین را از درگاه حق تعالی مسالت می نمایم. اطمینان دارم ایران اسلامی با سرمایه ایثار، جهاد و شهادت همچنان در مسیر اعتلای خویش در کمال امنیت، آرامش و عزت به پیش خواهد رفت.
مهدی مهرور
فرماندار شهرستان فردیس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود