1 شهریور 1394
شماره خبر: 147732

پروژه ها و برنامه های هفته دولت شهرستان فردیس اعلام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پروژه ها و برنامه های هفته دولت شهرستان فردیس اعلام شد


معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرمانداری فردیس گفت: برنامه های هفته دولت از روز دوشنبه دوم شهریور با شعار دولت تدبیر و امید، دولت همدل مردم آغاز خواهد شد و تا روز یکشنبه هشتم شهریور ادامه خواهد داشت.
محمدرضا فلاح نژاد در نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی های ادارات شهرستان فردیس ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت، افزود: این پروژه ها شامل افتتاح ساختمان فرمانداری، سالن مدیریت بحران، ایستگاه آتش نشانی، پارکینگ طبقاتی و ساماندهی گلزار شهدای سرحدآباد فردیس است. وی افزود: برای اجرای این پروژه ها مبلغ 520میلیارد ریال هزینه شده است.
فلاح نژاد با تاکید بر اینکه نحوه عملکرد مدیران در برنامه های هفته دولت و جلسات پرسش و پاسخ مردمی معیار ارزشیابی آنهاست، بر لزوم برنامه های دستگاه ها در راستای امیدآفرینی ، ایجاد دلگرمی و جلب اعتماد بیشتر مردم نسبت به دولت تأکید کرد. وی گفت : در هفته دولت مردم باید از عملکرد دولتمردان خود به طور شفاف آگاه شوند تا بتوانند چون همیشه همراه و پشتیبان دولت باشند. وی در خصوص برنامه های فرمانداری شهرستان فردیس در طول هفته دولت گفت: در طول این هفته شش نشست پرسش و پاسخ با حضور فرماندار، معاونین ، بخشداران ، مسئولین دستگاهها و مردم در چهار مسجد در بخش فردیس و دو مسجد در بخش مشکین دشت برگزار خواهد شد و مسئولین از نزدیک پاسخگوی مشکلات و نیازهای شهروندان محترم خواهند بود. معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فردیس گفت: در روز هفتم شهریورماه جاری شاهد حضور استاندار البرز در شهرستان فردیس خواهیم بود که برنامه ایشان پس از حضور بر مزار شهدای گمنام در مسجد جامع المهدی واقع در فلکه چهارم، جلسه پرسش و پاسخ با مردم و در عصر همانروز دیدار با خانواده های معظم شهدا و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان فردیس خواهد بود. وی حضور مدیران دستگاه ها و نحوه عملکرد آنها را در برنامه های هفته دولت و جلسات پرسش و پاسخ مردمی را معیار ارزشیابی آنها خواند و گفت : نتیجه عملکرد روشن مسئولین ادارات در طول سال موجب می شود که پاسخگوی پرسش های مردم بوده و بهانه ای برای عدم حضور نداشته باشند. فلاح نژاد از روابط عمومی های ادارات شهرستان فردیس خواست تا در کنار برنامه های هفته دولت و در حاشیه جلسات خدماتی را بصورت رایگان به مردم ارائه دهند و همچنین با تهیه مستند پروژه ها ، بروشور ،CD ، نصب بنر و غیره مردم را از اقدامات دستگاه متبوع خود در طی سال گذشته آگاه کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود