21 آبان 1391
شماره خبر: 14781

اولویت قرار گرفتن صنعت از سوی مسئولان دست دلالان را کوتاه می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اولویت قرار گرفتن صنعت از سوی مسئولان دست دلالان را کوتاه می کند

سپیدار آنلاین: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت و تولید یکی از ارکان اصلی و بسیار مهم است و در صورتی که مورد توجه مسئولان قرار گیرد دست دلالان از اقتصاد کشور کوتاه می شود.
عزیز اکبریان در آئین تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، با تاکید بر اینکه صنعت و تولید یکی از ارکان اصلی و بسیار مهم است، گفت: در کشور باید اولویت اول به صنعت باشد در غیر این صورت دلالی و جنس چینی و بنجل در کشور زیاد می شود و جنس 8 میلیون تومانی به 20 میلیون تومان تبدیل می شود. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر به تولید و صنعت توجه کنیم این مشکلات به وجود نمی آید. اکبریان با اشاره به اینکه صنایع در حفظ انقلاب نقش بسیار زیادی داشته اند، افزود: امروز نیازمند سرباز هستیم که به تولید و حمایت از تولید و تنظیم بازار توجه کند. وی با بیان اینکه ما از این عرصه قطعاً با پیروزی عبور خواهیم کرد، اضافه کرد: 228 هزار شهید تقدیم این انقلاب شده است و این انقلاب بیدی نیست که با این بادها بلرزد و خوش به حال فردی که در این دوره ها سرباز خوبی بوده است.
جابه جایی در مدیریت امری طبیعی است
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در خصوص جابه جایی رئیس صنعت، معدن و تجارت استان البرز، اضافه کرد: این جابه جایی ها طبیعی است. وی با بیان اینکه از روز نخست که مهدوی عهده دار ریاست صنعت، معدن و تجارت استان البرز به استان آشنایی نداشت، گفت: ولی وی برای راه اندازی صنعت زحمت کشید. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اتحاد و انسجام ما در زمان فرهادی استاندار سابق خوب بود و هم اکنون بهتر هم شده است. اکبریان افزود: صنعتگران بدانند که یک بحرانی ایجاد شده است و ما بیشتر از صنعتگران غصه می خوریم.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود