21 آبان 1391
شماره خبر: 14790

معاون استاندار: باید از فرصت مسئولیت در جهت خدمت به مردم استفاده کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

معاون استاندار: باید از فرصت مسئولیت در جهت خدمت به مردم استفاده کنیم

سپیدار آنلاین: امیر یزدی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز با بیان اینکه باید از این تودیع و معارفه ها عبرت بگیریم، گفت: باید از فرصت مسئولیت در جهت خدمت به مردم استفاده کنیم.
امیر یزدی در آئین تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اظهار داشت: روزی یک مدیری می آید و یک روز دیگر هم باید برود این اصل دنیا است ولی باید از این تودیع و معارفه ها عبرت بگیریم. وی ادامه داد: در دوران مسئولیت اگر اشتباهی صورت گرفته جبران آن سخت است. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز افزود: این مراسم تودیع و معارفه چند سال دیگر تکرار می شود بنابراین باید از این فرصتی که خدا به ما داده است بتوانیم به نحو احسن انجام وظیفه کنیم. یزدی گفت: سال جاری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، افزود: در حال حاضر دشمن مانند گذشته به دنبال حملات فیزیکی نیست بلکه امروزه به صورت اقتصادی حمله می کنند و تمام تلاش خود را به کار بسته است و این وضعیت مدت زیادی پایدار نمی ماند. وی تصریح کرد: مردم ایران تحریم ها را خنثی می کنند و تجربه ملت ایران و دولت اینگونه بوده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز افزود: هر چند دشمنان دایره تحریم ها را تنگ تر می کنند اما اثر زیادی ندارد و آنچه که دشمنان به دنبالش هستند محقق نمی شود و به سلامتی از این گردنه هم عبور می کنیم. یزدی تاکید کرد: باید وظیفه مان را درست انجام دهیم و در این راه تصمیم های درست گرفته شود.




منبع: پایگاه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود