21 آبان 1391
شماره خبر: 14812

لزوم حمایت و استفاده از توانمندی‌های نخبگان علمی در استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

لزوم حمایت و استفاده از توانمندی‌های نخبگان علمی در استان البرز

سپیدار آنلاین: امام جمعه کرج تاکید کرد: نخبگان استان البرز نیازمند حمایت هستند و باید با حمایت جدی از نخبگان علمی زمینه بهره مندی از توانمندی های این قشر را در مسیر خدمت به استان فراهم کرد.
حجت الاسلام محسن کازرونی در دیدار با نخبگان استان که در دفتر امام جمعه برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید تلاش کرد از نخبگان استان حمایت کرد، اظهار داشت: یکی از افتخارات عمر آدم این است که با انسان هایی که در جامعه تاثیر گذار هستند ملاقات داشته باشد. وی ادامه داد: نخبگان با مردم عادی متفاوت هستند و تاثیرگذاری بسیار زیادی در جامعه دارند.
نخبگان در کنار نخبگی، مسائل اخلاقی، انسانی و اعتقادی خود را تقویت کنند
وی افزود: نخبگان در کنار نخبگی باید مسائل اخلاقی، انسانی و اعتقادی خود را تقویت کنند و جامعه به نخبگان به چشم دیگری نگاه می کند. وی با تاکید بر اینکه باید از این استعدادهای جامعه به خوبی استفاده کرد، اظهار داشت: انسان هایی که دایره تاثیرگذاریشان زیاد است اگر مشکلی به وجود آید دایره تاثیر تخریب آن نیز زیاد می شود. وی تصریح کرد:هر چقدر الطاف الهی بیشتر شود مسئولیت انسان ها نیز سنگین تر و بیشتر می شود.
نخبگان جامعه مسئولیت سنگینی دارند
وی با بیان اینکه نخبگان جامعه مسئولیت سنگینی دارند، افزود: نخبگان باید از نظر ظاهری، باطنی و اعتقادی به فرجام خوبی برسند. وی با اشاره به اینکه کرج خصوصیت و ظرفیت های بسیار زیادی دارد، افزود: امتیاز و استعدادهای خوبی در کرج وجود دارد که باید از این استعداد و پتانسیل ها به خوبی استفاده کرد. وی با بیان اینکه برخی از مواقع گلایه هایی مبنی بر عدم حمایت از نخبگان وجود دارد، تصریح کرد: نخبگان نیازمند حمایت هستند و همین نخبگان جامعه طرح هایی دارند که می تواند کشور را دگرگون کند بنابراین مسئولان باید از این افراد حمایت کنند. وی با بیان اینکه تا حد توان حاضر هستیم که از نخبگان حمایت کنیم، اضافه کرد: نخبگان باید قدر پدر و مادرهای خود را بدانند به دلیل اینکه والدین زحمات زیادی را برای موفقیت فرزندان خود متحمل شده اند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود