21 شهریور 1394
شماره خبر: 148934

مشکلات البرز بدون کمک‌گرفتن از رسانه‌ها حل نمی‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مشکلات البرز بدون کمک‌گرفتن از رسانه‌ها حل نمی‌شود


مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز گفت: متاسفانه سال‌هاست که نقش و اهمیت اجتماعی و فرهنگی رسانه‌ها مورد غفلت قرار گرفته و این مشکل در استان البرز نیز وجود دارد.
حمیدرضا عسگری مورودی اظهارکرد: رسانه‌ها همواره نقش بسیار تاثیرگذاری در همه حوزه‌ها به‌ویژه اجتماعی و فرهنگی و کمک به کاهش مشکلات این حوزه‌ها داشته‌اند که باید این نقش همواره جدی گرفته شود. وی ادامه داد: متاسفانه از این نقش غافل بوده‌ایم و به اندازه کافی به آن توجه نشده که این امر نیازمند بازنگری و اصلاح است و باید اقدامات برای این بازنگری صورت گیرد.
عسگری مورودی ادامه داد: نقش و اهمیت اجتماعی و فرهنگی رسانه‌های استان البرز به دلیل ویژگی‌های خاص این استان بسیار پررنگ‌ و قابل توجه است و باید به یاد داشته باشیم که بدون کمک رسانه‌ها نمی‌توانیم مشکلات فرهنگی و اجتماعی البرز را حل کنیم. مدیرکل اجتماعی استانداری البرز گفت: شرایط اجتماعی و فرهنگی خاص استان البرز، نقش رسانه‌های این استان را حساس‌تر می‌کند و دستگاه‌های این استان نمی‌توانند مشکلات استان در حوزه‌های مختلف را بدون کمک گرفتن از رسانه‌ها حل کنند. عسگری مورودی در پایان افزود: از رسانه‎ها نیز انتظار می‌رود که به اهمیت و تاثیرگذاری خود در زمینه کاهش و حل مشکلات حوزه‌های مختلف در استان واقف باشند و در این زمینه به کمک دستگاه‌ها بیایند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود