23 شهریور 1394
شماره خبر: 149046

مراسم استقبال از یوسف قادریان، برنده مدال برنز کشتی فرنگی مسابقات جهانی لاس وگاس آمریکا

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مراسم استقبال از یوسف قادریان، برنده مدال برنز کشتی فرنگی مسابقات جهانی لاس وگاس آمریکا


یوسف قادریان، برنده مدال برنز کشتی فرنگی مسابقات جهانی لاس وگاس آمریکا در و‌زن 80 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران پس ازبازگشت به کشورمورداستقبال مسئولین ،دوستان وهمشهریانش درینگی امام ساوجبلاغ قرارگرفت.
حاضران دراین مراسم بهمراه یوسف قادریان ابتدا سرمزار شهدا رفته و قهرمان ملی کشوربا اهدای حلقه های گل خود به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند. فرماندارساوجبلاغ ودیگرمسئولین شهری وشهرستانی از اوایل صبح امروز به استقبال قهرمان کشتی فرنگی کشور رفته و از تلاشهای وی دربه احتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران درمحل مسابقات تقدیر کردند. فرماندارساوجبلاغ گفت:احتزاز پرچم ایران توسط یک ساوجبلاغی باعث غرور وخشنودی مجدد مردم ایران وخصوصا"ساوجبلاغی ها شد که امیدواریم این غرور ملی در بازیهای المپیک سال آینده باقهرمانی یوسف قادریان تداوم یابد. یوسف قادریان برنده مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی آمریکا هم با تقدیر از حضور مسئولین شهرستان دراستقبال از وی خواستار ارزش گذاری واهمیت به ورزش وقهرمانان شد وی افزود:حضور مسئولین موجب ایجاد انرژی خاصی دروی شده که او را در راه رسیدن به المپیک بیشتریاری خواهد نمود. یوسف قادریان، فرنگی کار و‌زن 80 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در دیدار رده بندی ر‌قا‌بتهای قهرمانی جهان مقابل دیلموخامدو از قزاقستان به روی تشک رفت و موفق شد با یک بارانداز حریف خود را با نتیجه‌ 2-0 شکست دهد و مدال برنز جهان را از آن خود کند.
قادریان جوان با مدال طلای آسیا ، در روز حذف تلخ سوریان و بیابانگرد ،دردور اول استراحت کرد سپس به ترتیب مقابل حریفانی از کشورهای از ساموآ و کره جنوبی با نتایج 11 بر صفر و 8 بر صفر به برتری دست یافت اما در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف خود از بلاروس 3 بر 3 بازنده شد و از رسیدن به فینال بازماند با این حال او با روحیه ای خوب در کشتی رده بندی حاضر شد و با وجود خونریزی از ناحیه دهان با تسلط حریف را شکست داد و دومین مدال ایران را از این رقابتها به دست آورد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود