23 شهریور 1394
شماره خبر: 149082

عذر خواهی از مشتریان کار بسیار پسندیده ای است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

عذر خواهی از مشتریان کار بسیار پسندیده ای است


نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با وجود کمپین نخریدن خودرو، مردم همچنان بر این نکته مهم واقف هستند که رشد و توسعه هر کشور با افزایش تولید داخلی و صادرات امکان پذیر است.
عزیز اکبریان، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در خصوص ایجاد کمپین های تبلیغاتی با موضوع نخریدن محصولات داخلی گفت: با وجود این کمپین ها مردم همچنان بر این موضوع آگاهی دارند که رشد و توسعه هرکشور با افزایش تولید داخلی و صادرات امکان پذیر است. وی خاطرنشان کرد: مردم عزیزمان می دانند که محصولات داخلی بسیار بهتر از تولیدات وارداتی از کشور چین است، البته هر چند وقت یک بار کسانی هستند که برای کسب سود و منفعت بیشتر شروع به جریان سازی، تخریب رقبا و تحریک افکار عمومی می کنند، که خوشبختانه با واکنش مردم و عدم حمایت از آنها روبه رو می شوند. اکبریان گفت: در حال حاضر محصولات داخلی از طرف مردم بیشترین انتخاب است و در سبد خرید آنها قرار دارد و امید است مسوولان و مدیران سازمان ها با توجه به وجود این سرمایه های ارزشمند، بیش از پیش نسبت به افزایش کیفیت محصولات اقدامات سازنده انجام دهند و پاسخگویی و انتقاد پذیری را در سازمان خود نهادینه کنند. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پذیرفتن مسوولیت از طرف مدیران ارشد و عذرخواهی از مشتریان و همچنین انجام اقدام های لازم در خصوص رفع مشکلات به وجود آمده، رشد و تعالی سازمانی را به همراه خواهد داشت. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: عذرخواهی دکتر جمالی از مشریان به خاطر مشکلاتی که در تولید و کیفیت برخی خودرو ها وجود دارد، کار بسیار پسندیده ای است. وی اظهار کرد: خودروسازان باید در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات مهمی در بالابردن سطح کیفی و خدمات پس از فروش انجام دهند و از مشتریان به دلیل ایجاد مشکلات به وجو دآمده دلجویی کنند، در این راستا عملکرد مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا بسیار ارزشمند است و امید است فتح باب و الگویی برای سایر مدیران شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود