24 شهریور 1394
شماره خبر: 149198

با حضور فرماندار اتحادیه پروتئین میوه و تره بار شهرستان فردیس راهاندازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

با حضور فرماندار اتحادیه پروتئین میوه و تره بار شهرستان فردیس راهاندازی شد


اتحادیه پروتئین میوه و تره بار شهرستان باحضور فرماندار و نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ،بخشدار مرکزی ، اتحادیه ها و هیئت رییسه اتاق اصناف افتتاح گردید.
مهدی مهرور ضمن تبریک به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اظهار داشت خوشبختانه با افتتاح این مرکز یک اتحادیه دیگر به جمع اتحادیه های شهرستان اضافه شد.
وی صدور و تمدید پروانه و قانونمند بودن صنوف را از وظایف اتحادیه هادانست و بازرسی و نظارت دقیق در راستای نرخ گذاری مطلوب و ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب را خواستار شد. ایشان از اتاق اصناف به عنوان نماینده اتحادیه ها یاد کرد و افزود هماهنگی اتحادیه ها با سایر ادارات بر عهده اتاق اصناف است و بایستی مطالبات اتحادیه هارا پیگیری و رصد نماید و به مشکلات آنها رسیدگی کند و تعامل بین اصناف وادارات یکی از اولویتهای مهم کاری باشد. فرماندار فردیس تعداد اتحادیه ها را در شهرستان 20 واحد عنوان کرد و افزود امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد افزایش اتحادیه باشیم.
مهرور قانون نظام صنفی را یکی از کارآمدترین قانونها در سطح کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد اتحادیه ها با هماهنگی اتاق اصناف و صنعت معدن وتجارت در راستای قانون اقدام کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود