29 شهریور 1394
شماره خبر: 149431

بازار نوشت افزار استان البرز همزمان با شروع مدارس تنظیم می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بازار نوشت افزار استان البرز همزمان با شروع مدارس تنظیم می شود


علی اکبر زارعی نژاد با اعلام این خبر افزود: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشائی مدارس و دانشگاه ها، کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز با همکاری دستگاههای ذیربط استانی به منظور انضباط بخشی به بازار ،حمایت از تولید داخل و پیشگیری از عرضه محصولات ضد فرهنگی، بخصوص نوشت افزار، کیف،کفش، البسه نظارت های ویژه خود را اعمال خواهد کرد.
وی با اشاره به تشکیل جلسه ویژه ای در این رابطه افزود: نظارت بر گردش کالا در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از جمله برنامه های محوری بشمار می رود. طرح ضربتی نظارتی از 25 شهریور فعال شده است زارعی نژاد با بیان اینکه طرح ضربتی نظارتی استان کار خود را از 25 شهریور ماه آغاز کرده است، گفت: راه اندازی گشت های تلفیقی و رصد مستمر بازار استان و شهرستانهای تابعه دنبال می شود.
مردم شکایت های نوشت افزاری را اعلام کنند
دبیرکمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز شماره پیامک 1000120000 را پل ارتباطی مردم با مسئولان جهت طرح شکایت اعلام کرد و از مردم استان خواست تا هر گونه خبر و گزارش هایی که پیرامون توزیع محصولات فرهنگی قاچاق بخصوص نوشت افزار، کیف، کفش و البسه دارند، منعکس کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود