7 مهر 1394
شماره خبر: 149966

معاون استاندار البرز براتخاذ تدابیر لازم درآستانه فصل بارش تاکید کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

معاون استاندار البرز براتخاذ تدابیر لازم درآستانه فصل بارش تاکید کرد


معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار البرز با اشاره به تلخی حادثه سیل سیجان گفت: اتخاذ تدابیر لازم در آستانه فصل بارش برای پیشگیری از بروز دیگر حوادث دراین استان ضروری است.
هیربد معصومی در نشست با مدیران استان البرز افزود: مدیران باید با حوصله و وقت گذاشتن بیشتر نیازهای مردم را تامین کنند و درتمام شرایط باید پای کار باشیم. وی ادامه داد: حریم و بستر رودخانه ها باید مشخص شود و باید از ساخت وساز غیر مجاز با برنامه های اصولی پیشگیری کرد. معصومی گفت: اینکه مردم بسازند و دستگاههای اجرایی تخریب کنند تنها نتیجه آن هدر رفتن سرمایه های ملی است. معاون استاندارالبرز اضافه کرد: باید مناطقی که درمعرض هجوم ساخت و ساز است تعیین حریم شده و با توجه به همکاری خوب دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی با دستگاههای اجرایی متولی دراین زمینه تدابیر جدی اندیشیده شود. وی خاطرنشان کرد: تعیین بستر و حریم رودخانه ها و منابع طبیعی از نکات مهم و اولویت دار در استان البرز است که باید مورد توجه دستگاههای اجرایی متولی قرار گیرد. معاون استاندارالبرز افزود: درحادثه سیل سیجان شاهد کشته شدن هشت نفر بودیم که این شرمندگی را باید جبران کرد و اکنون بررسی مشکلات بازسازی روستای آسیب دیده از سیل در دست اقدام قرار دارد. معصومی خطاب به مدیران گفت: کمبود اعتبار بهانه قابل قبولی نیست چراکه در موضوع مهم اقتصاد مقاومتی باید با حداقل هزینه ها مدیریت کرد.
وی یادآورشد: ارایه راهکارهای عملی و مناسب با کمترین هزینه تدبیری است که ازسوی مدیران انتظار می رود و در آستانه قرار گرفتن درفصل بارش توجه به این نکته مهم ازسوی دستگاههای اجرایی متولی ضروری است. دراین نشست اعتبارات سیل سیجان در زمینه مناطق آسیب دیده، بازسازی دیواره حایل رودخانه سیجان و آسفالت آن، آزاد سازی تصرفاتی که درساحل چپ این روستا وجود دارد با واگذاری زمین معوض ازسوی بنیاد مسکن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود