11 مهر 1394
شماره خبر: 150230

فصل نیروی انسانی در شورای برنامه ریزی استان البرز گشوده شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فصل نیروی انسانی در شورای برنامه ریزی استان البرز گشوده شد


فصل نیروی انسانی و بررسی وضعیت آن در شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز با برگزاری نشستی با حضور استاندارالبرز به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز با اشاره به سفر اخیر رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به این استان، گفت: با حضور هیاتی از این سازمان وضعیت نیروی انسانی به صورت جامع و کامل دراین استان بررسی شد. ذبیح الله قائمی افزود: سیاست های کلی نظام اداری توسط مقام معظم رهبری ابلاغ و نقشه اصلاح این نظام توسط دولت در هشت محور تدوین شده است.
وی خاطرنشان کرد: همواره بحث نیروی انسانی و تقویت آن دراین استان مد نظر بوده که با توجه به نقشه اصلاح راه نظام اداری و با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری این موضوع مهم بصورت ویژه درسالجاری دنبال می شود. رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: براین اساس کارگروهی دراین زمینه با موافقت استاندار البرز تشکیل شده که ابعاد مختلف را دراین زمینه مورد پیگیری قرار می دهد . قائمی خاطرنشان کرد: آمار وضعیت نیروی انسانی با احتساب یا بدون احتساب آموزش و پرورش، وضعیت استخدامی آن اعم از رسمی ،پیمانی و قراردادی، همچنین وضعیت تحصیلی کارکنان دراین کارگروه پس از تشریح مورد ارزیابی قرار می گیرد.وی تاکید کرد: از ظرفیت های کارگروه ویژه بررسی وضعیت نیروی انسانی دراستان البرز برای ارتقای هرچه بیشتر نظام اداری و تامین خواسته های مراجعان همراه با در نظرگرفتن شاخص های اداری تلاش می شود . سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه بین الملل استانداری البرز نیز دراین نشست گفت: 44 درصد پست های این استان بلاتصدی است و وضعیت نیروی انسانی نیازمند پالایش جدی می باشد . عباداله کامکار افزود: بحث آموزش نیروی انسانی باید جدی گرفته شده و با احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی دراین استان این انتظار می رود . وی خاطرنشان کرد: دربحث معیشت کارکنان دستگاه های اجرایی نیز پیش بینی ابزاری تشویقی برای ایجاد انگیزه بیشتر درآنان ضروری است . این مسوول همچنین خواستار استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت بخش خصوصی برای تمام پروژه های نیمه تمام شد . در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز 'محمد جواد کولیوند 'نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز به ایراد سخنرانی پرداخت .
در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز که استاندار البرز نیز حضور داشت پیرامون تامین امکانات لازم برای شهرک دارویی برکت این استان بحث و تبادل نظر صورت گرفت .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود