25 مهر 1391
شماره خبر: 13353

برگزاری آزمون تبدیل وضعیت استخدامی 500 نفر از کارکنان قراردادی انتقالی از تهران

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

برگزاری آزمون تبدیل وضعیت استخدامی 500 نفر از کارکنان قراردادی انتقالی از تهران

سپیدار آنلاین: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز از برگزاری آزمون تبدیل وضعیت استخدامی 500 نفر از کارکنان قراردادی انتقالی از تهران خبر داد.
امیر یزدی در خصوص اهم اقدامات انجام شده توسط دفتر منابع انسانی و تحول اداری در سال جاری، اظهار داشت: آزمون تبدیل وضعیت استخدامی برای 500 نفر از کارکنان قراردادی انتقالی از تهران و متقاضی انتقال از مرکز استان در دستگاه های اجرایی در خرداد ماه سال جاری برگزار شد. وی ادامه داد: مصوبات سفر رئیس جمهور به استان البرز در خصوص استخدام، تامین نیروی انسانی، تامین پست و تشکیلات سازمانی و دستگاه های اجرایی استان حسب مورد پیگیری شد. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز افزود: تبدیل وضعیت مشمولان آراء عمومی دیوان عدالت اداری از قراردادی به پیمانی برابر بخشنامه های ابلاغی از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در دستگاه های اجرایی استان نیز مورد پیگیری قرار گرفت. یزدی تصریح کرد: جمع بندی گزارش عملکرد 6 ماهه در خصوص پیشرفت برنامه های تحول اداری به نسبت پیش بینی سال 90 از دستگاه های اجرایی استان در بخش های مختلف شامل دولت الکترونیک، دفتر پیشخوان، دور کاری، تمرکز زدایی نیروی انسانی، پست های سازمانی، آموزش، مدیریت عملکرد، فضاهای اداری، سلامت اداری، تکریم ارباب رجوع و بهره وری و ارسال آن به دفتر معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور که جمع بندی اقدامات صورت گرفته در سال گذشته در قالب یک جلد کتاب در حال انتشار است. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز گفت: پیگیری لازم به منظور ایجاد و ارتقاء و بازنگری تشکیلات سازمانی دستگاه های اجرایی از مرکز نوسازی تحول اداری و فن آوری اطلاعات وزارت کشور و سایر مراکز ذیربط حسب مورد از دیگر کارهایی بوده است که تا کنون صورت گرفته است.
تشکیل بانک اطلاعات فضاها و ساختمان های اداری استان البرز
وی اظهار داشت: نظارت لازم بر آزمون های استخدامی در سطح استان که با مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور برگزار می شود در جهت تکمیل و تامین کادر اداری و تخصصی دستگاه های اجرایی استان از قبیل دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین بانک اطلاعات فضاها و ساختمان های اداری استان البرز شکل گرفته است.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود