19 مهر 1394
شماره خبر: 150775

طرح جامع خطرپذیری استان البرز تهیه می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

طرح جامع خطرپذیری استان البرز تهیه می‌شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه طرح جامع خطرپذیری استان البرز تهیه می‌شود، گفت: استان البرز از جمله نقاط آسیب‌پذیری است که تهیه طرح جامع خطرپذیری در اولویت قرار دارد.
مهدی مهرور در جمع خبرنگاران در محل اداره‌کل مدیریت بحران با اشاره به اقدامات و برنامه‌های در دستور کار این بخش در استان البرز، اظهار داشت: طرح جامع خطرپذیری استان البرز آماده و تهیه می‌شود.
وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت همگانی سایر دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان تهیه می‌شود، افزود: استان البرز از جمله نقاط آسیب‌پذیر در کشور است به همین سبب در نظر داریم برنامه ویژه‌ای در این بخش انجام شود. مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با تاکید بر اینکه یک‌سری از تجهیزات مورد نیاز در مواقع بحران در استان البرز وجود ندارد، خاطرنشان کرد: باید از زمینه وقوع بحران در استان البرز جلوگیری شود. وی با اشاره به اینکه بحث موارد زیرساختی و تامین امکانات از جمله امور مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: آموزش نیروها و عوامل مدیریت بحران در استان از جمله اقدامات در دستور کار این اداره‌کل است که به طور قطع بررسی و اجرایی می‌شود. مهرور با بیان اینکه بر روی هماهنگی بین دستگاهی تاکید فراوانی داریم، یادآور شد: این هماهنگی از جمله در مواقع بحران به خوبی باید آشکار شود تا بتوان از توان نیروها بهره‌مند شد. مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز افزود: در نظر داریم هر مدیری آماری از تجهیزات، امکانات، لودرها و ماشین‌آلات مورد نیاز در مواقع وقوع بحران ارائه دهد تا این آمار به صورت کتابچه‌ای تجمیع و تدوین شود.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود