27 مهر 1394
شماره خبر: 151277

نماینده مجلس: منتقدان پیش از نقد طرح برجام، آن را مطالعه کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نماینده مجلس: منتقدان پیش از نقد طرح برجام، آن را مطالعه کنند


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت که منتقدان پیش از هرگونه نقدی درباره طرح مجلس در خصوص برجام آن را به طور دقیق مطالعه کنند.
محمد جواد کولیوند درحاشیه همایش یاوران حسینی در مصلی امام خمینی (ره) کرج، در گفت و گو با ایرنا، افزود: این طرح یک ماده واحده و 9 بند دارد که ماده واحده آن این است که دولت زمانی می تواند برجام را اجرا کند که این 9 بند را اجرا کرده باشد. وی ادامه داد: برجام یک برنامه اقدام مشترک متقابل است که وقتی درمجلس مطرح شد دولت لایحه ای برای آن ارایه نکرد تا تبدیل به قانون شود.
کولیوند گفت: اگر این برنامه بخواهد توسط دولت اجرا شود، باید قیدهایی داشته باشد، مجلس این قیدها را با توصیه مقام معظم رهبری که مصلحت نیست مجلس از برجام کنار گذاشته شود، در قالبی طرح دو فوریتی ارایه کرد. وی اضافه کرد: طرح دوفوریتی رای نیاورد و یک فوریت آن به تصویب رسید که محتوای آن اقدام متقابل جمهوری اسلامی ایران متناسب با اقدامات طرف مقابل بود. اگر بخواهند به هر دلیلی اشکالی تراشی کرده و یا تحریم ها را دوباره برگردانند یا قیودی برای اجرای برجام قرار دهند، ایران می تواند اقدام متقابل انجام دهد. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین طرح مجلس طرح اقدام متقابل نه طرح برجام است. عزیز اکبریان نماینده دیگر مردم کرج درمجلس شورای اسلامی نیز گفت: امیدواریم با برداشتن تحریم ها و اتحاد مردم با اطاعت از مقام معظم رهبری، دولت، مجلس و قوه قضاییه، حرکت رو به جلو داشته باشیم. وی افزود:باید با رفع تحریم ها، مشکلات اقتصادی و بنیان های تولیدی و دفاعی را تقویت کنیم تا از نفوذ دشمنان جلوگیری کنیم و به سوی حل مشکلات مردم پیش برویم. نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی خطاب به منتقدان برجام، اظهار کرد: انتقادات باید باتوجه به مصالح، منافع مردم و نظام صورت گیرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود