30 مهر 1394
شماره خبر: 151456

حضور فرماندار در هیات ها و مساجد بخش مرکزی ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حضور فرماندار در هیات ها و مساجد بخش مرکزی ساوجبلاغ


به مناسبت فرارسیدن ایّام سوگواری سیّد و سالار شهیدان حضرت ابی‌عبدالله الحسین(ع) در شب ششم این ماه فرماندار ساوجبلاغ بهمراه بخشدار مرکزی به تعدادی از روستا ها و شهر های بخش مرکزی رفت و با عزا داران امام حسین (ع) هم نوا شد.
ابوالقاسم پالیز در شب ششم محرم با حضور در مسجد روستای شلمزار نماز مغرب و عشاء را همراه با اهالی مومن و شهید پرور این روستا به جماعت اقامه کرد و با تعدادی از ساکنان این روستا گفتگو نمود .
وی سپس به روستای هیو رفت و در مراسم سخنرانی واعظ مسجد جامع این روستا شرکت کرد . شرکت در مراسم هیات مذهبی روستای خور و عزا داری با جوانان پرشور این هیات ها از برنامه دیگر فرماندار ساوجبلاغ بود . حضور فرماندار به روستای فشند و شرکت در مراسم نوحه خوانی و عزا داری مردم در مسجد صاحب الزمان این روستا بخش پایانی بازدید و دیدار با عزا داران حسینی در روستاهای شمالی بخش مرکزی ساوجبلاغ بود . پالیز گیر در حاشیه این مراسم گفت ،عزاداری ماه محرم و عاشورا بر اساس محکمات اسلامی شکل می‌گیرد و ضرورت دارد تا همه هیئت‌های عزاداری تلاش کنند، این محکمات برای نسل حاضر و نسل‌های آینده تبیین و تشریح شود. وی گفت : هیئت‌های عزاداری حق‌طلبی‌ها و شور و عشق حسینی را گسترش می‌دهند، باید تلاش کنند تا نوع زندگی، صداقت، رفتار، کردار، گفتار، رعایت حلال و حرام و مجموعه مسائلی که در زندگی ائمه هدی مشاهده‌شده است را بیان تا در جامعه رواج پیدا کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود