11 آبان 1394
شماره خبر: 152026

شهرداری کرج و آسارا متولی مدیریت پسماند جاده چالوس شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

شهرداری کرج و آسارا متولی مدیریت پسماند جاده چالوس شدند



بیستمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تشکیل شد و طی آن مدیریت پسماند در جاده گردشگری چالوس به شهرداری کرج و آسارا واگذار شد،همچنین شهرداری های استان البرز نیز موظف شدند تا طرح جامع مدیریت پسماند تهیه کنند.
دکترمعصومی در این جلسه گفت: با توجه به حساسیت موضوع پسماند و مدیریت آن باید نگاه ویژه ای به این موضوع داشته باشیم و همه دستگاه های عضو در این امر به وظایف ذاتی خود عمل کنند.
وی افزود: هر چند استان البرز تازه تاسیس است اما با تلاش همه دستگاه های مرتبط از لحاظ مدیریت پسماندها روند مطلوبی را طی کنیم. معصومی گفت: در بحث سلامت مردم بلحاظ اهمیت موضوع با دستگاه هایی که به وظایف خود عمل نکنند برخورد خواهیم کرد. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این نشست تصریح کرد: کلیه شهرداری ها و دهیاری ها ملزم به تهیه طرح جامع مدیریت پسماند حوزه استحفاظی خود هستند و باید شرح اقدامات خود را به دبیرخانه کارگروه استانی اعلام نمایند.
طرح جامع مدیریت پسماند حوضه آبریز کرج و طالقان تهبه می شود
معصومی در ادامه از تدوین طرح جامع مدیریت پسماند حوضه آبریز کرج و طالقان ظرف دو ماه آینده خبر داد و افزود: فرمانداری های شهرستان های کرج و طالقان با همکاری اداره کل راه و شهر سازی و حفاظت محیط زیست باید طرح جامع مدیریت پسماند حوضه آبریز کرج و طالقان را ظرف مدت 2ماه تهیه و به اداره کل دفتر فنی استانداری ارسال نمایند. وی همچنین بیان کرد: اداره کل راه و شهرسازی 5 هکتار زمین نیز در حد و اختیار دستگاه، جهت احداث کارخانه بازیافت نخاله های ساختمانی به مدیریت پسماند شهرداری کرج واگذار خواهد کرد.
شهرداری کرج و آسارا متولی مدیریت پسماند جاده چالوس شدند
معصومی گفت: در کارگروه استانی مدیریت پسماند تصمیم گیری شد تا زباله های جاده چالوس پس از برآورد هزینه، توسط مدیریت پسماند کرج و شهرداری آسارا مدیریت شود. گفتنی است، در پایان این کارگروه استانی، شیخیانی مدیر کل محترم دفتر شهری و شوراهای استانداری نیز بر جدیت تمام جهت پیگیری موضوعات کارگروه جهت رسیدن به استانداردهای لازم در این بخش تأکید کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود