18 آبان 1394
شماره خبر: 152446

تقدير فرماندار كرج از رئيس اداره راه وشهرسازي گچسر

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تقدير فرماندار كرج از رئيس اداره راه وشهرسازي گچسر


فرماندار شهرستان كرج با ارسال لوح تقدير از زحمات سرپرست اداره راه و شهرسازي گچسر مهندس آرمان خاقاني در جهت كمك رساني به مردم منطقه سيل زده روستاي سيجان در محور كرج -چالوس تقدير کرد.
فرماندار شهرستان كرج با ارسال لوح تقدير از زحمات سرپرست اداره راه و شهرسازي گچسر مهندس آرمان خاقاني در جهت كمك رساني به مردم منطقه سيل زده روستاي سيجان در محور كرج -چالوس تقدير نمود. متن لوح تقدير به شرح ذيل ميباشد.
جناب آقاي خاقاني
رئيس محترم اداره راه گچسر
باسلام
رشد و پيشرفت ايران اسلامي ، مرهون تلاش گسترده خدمتگزاراني است كه با حفظ و رشد ارزش هاي انساني در درون خود ، صادقانه در مسير حل مشكلات مردم تلاش مي كنند و آنانكه با پذيرش مسئوليت خدمتگذاري ، موجب جلب رضايت حضرت حق گرديده و از اين فرصت بيشترين بهره را براي اعتلاي ارزش هاي انساني بكار مي گيرند،شايسته تقدير و تكريمند. قطعا ، اقدام مدبرانه شما در مديريت و حضور در منطقه سيل زده سيجان،موجب ساماندهي اين بحران و التيام بخشي از آلام ناشي از خسارت هاي جاني و مالي وارده به اهالي اين روستا گرديده است. اينجانب به عنوان نماينده دولت تدبير و اميد در شهرستان كرج ، از حس انسان دوستي و تعهد ومسئوليت پذيري جنابعالي در انجام اين اقدام تقدير مي نمايم. با اميد به اينكه در پرتو عنايات حضرت حق ،با عمل به رهنمود هاي مقام معظم رهبري در سالي كه مزين به شعار "دولت و ملت ، همدلي و همزباني"است و همچنين اجراي سياست هاي دولت تدبير و اميد و خدمتگزاري به مردم شريف ، موفق و مويد بوده و در پيشرفت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران توفيق روز افزون داشته باشيد.
محمد تقي ايراني -فرماندار شهرستان كرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود