25 آبان 1394
شماره خبر: 152962

زائران اربعین حسینی الکترونیکی ثبت نام نمایند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

زائران اربعین حسینی الکترونیکی ثبت نام نمایند


مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری البرز با صدور اطلاعیه شماره 2 روند ثبت نام الکترونیکی زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) را تشریح کرد.
مسلم عادلی با اعلام این خبر گفت: ثبت نام زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) آغاز شده و برای بهبود رفاه حال بیشتر، افراد باید در سامانه "سماح" نام نویسی نموده و مراحل دریافت روایداد خود را بدون مراجعه به دفتر نمایندگی کنسولگری کشور عراق در استان البرز طی نمایند. مراحل ثبت نام متقاضیان و زائران اربعین حسینی بصورت الکترونیکی بدین شرح است:
1)ورود به سامانه سماح و نام نویسی
2)انتخاب یکی از دفاتر خدماتی و زیارتی در شهر و استان محل سکونت
3)تحویل مدارک به دفتر خدماتی انتخاب شده؛ شامل:(گذرنامه با اعتبار 6 ماهه – دو قطعه عکس – هزینه روادید)
مرحله چهارم صرفاً، ویژه دفاتر خدماتی و زیارتی است که پس از دریافت مدارک نسبت به اخذ روادید گروهی( در قالب گروه های 5 و 10 نفره) اقدام خواهد نمود. لذا زائران محترم به هیچ وجه نباید برای اخذ ویزا(روادید) اقدام و یا به کنسولگری مراجعه نمایند. عادلی در ادامه با تأکید بر اینکه زائران حسینی که گذرنامه آنها کمتر از 6 ماهه صادر شده است، باید نسبت به تمدید آن اقدام نمایند، گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شده است، نیروی انتظامی ظرف مدت 24 ساعت، گذرنامه صادر خواهد کرد. بدیهی است؛روادید در گروه های 5 نفره و 10 نفره صادر می گردد. لذا بهتر است زائران قبلاً گروه خود را به دفاتر خدماتی معرفی نمایند. در ضمن زائران اربعین حسینی لازم است؛استانهای گیلان-زنجان و قزوین نیز روادید آنها در البرز صادر خواهد شد؛ مراحل 3 گانه فوق را انجام داده و به هیچ وجه شخصاً به این استان مراجعه ننمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود