3 آذر 1394
شماره خبر: 153507

۶۵۳ شعبه اخذ رای در کرج برای انتخابات پیش‌بینی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

۶۵۳ شعبه اخذ رای در کرج برای انتخابات پیش‌بینی شد


فرماندار ویژه کرج در جلسه مشترک ستادهای انتخابات فرمانداری های شهرستان های کرج و فردیس تعداد شعب اخذ رای پیش بینی‌شده در شهرستان کرج را ۶۵۳ شعبه اعلام کرد.
جلسه مشترک ستادهای اجرایی انتخابات فرمانداری های شهرستان کرج و فردیس، صبح امروز سه شنبه با حضور فرمانداران دو شهرستان و معاونان در محل فرمانداری کرج برگزار شد. محمد تقی ایرانی، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج در این جلسه با اشاره به مسئولیت فرمانداری ها در اجرای انتخابات گفت: کمبود اعتبارات نباید مانعی در برگزاری بدون عیب و نقص انتخابات باشد. ایرانی، با تاکید بر مسئولیت ستادهای اجرایی انتخابات در برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم، تصریح کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، رای مردم حق الناس است و بدون شک این فرمایش ایشان وظیفه مجریان و ناظران را در اجرای صحیح قانون و حفظ آرای مردم خطیر تر و حساس تر می کند. وی در ادامه گفت: دولت تدبیر و امید نیز با تاسی به فرمایش مقام معظم رهبری، خود را موظف به برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم می داند. چرا که حضور حداکثری مردم در انتخابات، بدون تردید موجب سربلندی و عزت نظام جمهوری اسلامی خواهد شد. فرماندار ویژه افزود: به همین منظور مجریان انتخابات نباید برای برگزاری انتخابات در انتظار اعتبارات بمانند و با استفاده از حداکثر توان دستگاه های دولتی، در تامین امکانات بهره برده و مراقب باشند محدودیت های مالی موجب نقصان در کیفیت برگزاری انتخابات نگردد.
تعداد شعب اخذ رای پیش بینی‌شده در شهرستان فردیس ۱۳۰ شعبه اعلام شد
فرماندار ویژه کرج، در ادامه تعداد شعب اخذ رای پیش بینی شده در شهرستان کرج را ۶۵۳ شعبه اعلام کرد و گفت: شناسنامه ای از وضعیت عمرانی، تاسیساتی و امکانات ساختمان هایی که تمامی این شعب در آنها مستقر خواهند شد تهیه شده است تا مشکلات احتمالی قبل از برگزاری انتخابات مرتفع شود. وی با اشاره به برگزاری انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی در کلانشهر کرج، آموزش مسئولان برگزار کننده انتخابات را بسیار مهم خواند و گفت: برنامه ریزی برای برگزاری دوره ه های آموزشی برای این افراد، باید به گونه ای باشد که در بازه زمانی مشخصی تمام این افراد آموزش ببینند. در ادامه علی قنبر زمانی، فرماندار فردیس نیز به ضرورت هماهنگی و تعامل فرمانداری های کرج و فردیس تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، نخستین انتخاباتی است که فرمانداری فردیس به صورت مستقل در قالب این شهرستان جدیدالتاسیس برگزار می کند، استفاده از تجربیات فرمانداری کرج، شناسایی نقاط و قوت و ضعف و آسیب شناسی انتخابات گذشته، تنها از طریق تعامل و هماهنگی با فرمانداری کرج حاصل خواهد شد. زمانی در پایان، تعداد شعب اخذ رای پیش بینی شده در شهرستان فردیس را ۱۳۰ شعبه اعلام کرد و گفت: اطلاعاتی که فرمانداری ویژه شهرستان کرج در خصوص آسیب شناسی این شعب در انتخابات قبل در اختیار فرمانداری فردیس می گذارد، ما را در رفع مشکلات شعب اخذ رای و پیش بینی مسائل احتمالی آنها یاری می دهد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود