3 آذر 1394
شماره خبر: 153521

اعضای هیئت اجرایی انتخابات معرفی می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اعضای هیئت اجرایی انتخابات معرفی می شوند


رئیس ستاد انتخابات استان البرز از معرفی اعضای هیئت اجرایی انتخابات و فراهم سازی مقدمات فعالیت ها و کار ستادی اعضای انتخابات خبر داد.
حضور فرمانداران در جلسات ستاد انتخابات استان البرز از دیگر موضوعاتی بود که از سوی رئیس ستاد انتخابات استان مورد تاکید و توجه قرار گرفت. وی در این رابطه خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع انتخابات و رصد فعالیتهای حوزه های انتخابیه شهرستان های استان لازم است علاوه بر رؤسای کمیته های ستاد انتخابات، فرمانداران شهرستان های استان نیز به جلسات ستاد دعوت شوند تا ضمن ارائه گزارش اقدامات خود در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با امر انتخابات قرار گیرند. وی افزود: ستاد انتخابات استان البرز موظف است در راستای پشتیبانی، حمایت و هدایت حوزه های انتخابیه شهرستان های استان با فرمانداران همکاری لازم را داشته باشند تا در روند برگزاری انتخابات با مشکلی در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری مواجه نشویم.
بهره مندی از افراد صاحب تجربه به بهبود روند برگزاری انتخابات کمک می کند
رئیس ستاد انتخابات استان البرز در ادامه سخنان خود تاکید کرد: شایسته است فرمانداران استان با بهره مندی از تجارب افرادی که در امر برگزاری انتخابات صاحب ایده و تجربه بوده و در عین حال وابستگی سیاسی به هیچ یک از جریانات سیاسی ندارند، استفاده کنند. دکتر ملاصالحی همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ستاد انتخابات استان از ماهها پیش فعالیت خود را در سطح استان آغاز کرده لازم است کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات نسبت به پیش بینی فضایی که دارای امکانات و تجهیزات مورد نیاز کمیته ها است، اقدام کند تا اعضا بتوانند ضمن برقراری ارتباط با ستاد انتخابات کشور نسبت به پیگیری امور خود اقدام نمایند. گفتنی است در این نشست هر یک از رؤسای کمیته های ستاد انتخابات استان گزارشی از اقدامات خود در بخش های مختلف ارائه کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود