10 آذر 1394
شماره خبر: 153963

هفته پژوهش فرصتی مناسب برای رقابتی سالم در حوزه تحقیق وفناوری است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

هفته پژوهش فرصتی مناسب برای رقابتی سالم در حوزه تحقیق وفناوری است


جانشین رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری استان البرز، هفته پژوهش را فرصتی مناسب برای رقابتی سالم در حوزه تحقیق و فناوری عنوان کرد.
عباد الله کامکار با بیان این مطلب در جلسه هماهنگی برنامه های هفته پژوهش و فن آوری البرز اظهار داشت: نمایندگان دستگاههای اجرائی و اعضاء کمیته ها باید با حضور جدی خود در برنامه های هفته پژوهش، بسترهای قابت سالم در حوزه تحقیقات و فناوری را به وجود آورده و در صدد برطرف کردن مشکلات این عرصه باشند. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز درابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای برنامه ها بر استفاده تمام ظرفیت ها و توان دستگاه های متولی در زمینه علم و فن آوری جهت تامین هزینه های لازم و ارائه خدمات بهتر به گروهای هدف و رعایت صرفه و صلاح و اجتناب از امور غیر ضروری تاکید کرد . این مسئول با بیان اینکه شایسته است دبیران کمیته ها مدیریت هر چه مطلوب تر هفته پژوهش و فناوری را مدنظر قرار بدهند، خاطر نشان کرد: دبیران کمیته ها باید در هفته پژوهش و فناوری سیاست ها و چارچوب های تدوین شده را مدنظر قرار داده و با همکاری و مشارکت یکدیگر برای ترویج پژوهش و فن آوری در بین اقشار مختلف جامعه قدمهای مثبتی بردارند .
کامکار افزود: برگزاری نمایشگاه، جشنواره ایده های برتر، جشنواره برگزیدگان پژوهش و فن آوری، جشنواره دانش آموزی و تجلیل از فناوران و پژوهشگران برتر از جمله برنامه های هفته پژوهش و فن آوری است.
در این نشست مصوب شد کمیته های علمی در راستای معرفی پژوهش های واجب و ضروری و کمیته اجرایی و تبلیغات و اطلاع رسانی جهت اجرای با کیفیت برنامه ها و نمایشگاه در این چند روز مانده به افتتاح نهایت تلاش خود را برای برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه ها انجام دهند. کامکاربا توجه به اولویت‌های نمایشگاه هفته پژوهش گفت: تعیین تکلیف و ساماندهی غرفه های واگذار شده در نمایشگاه جزو اصلی‌ترین و مهم‌ترین وظایفی است که باید هر چه سریع تر انجام شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود