15 آذر 1394
شماره خبر: 154114

جریان سازی رسانه ای صدا و سیما و رسانه ها از دستاوردهای علمی نمایشگاه

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

جریان سازی رسانه ای صدا و سیما و رسانه ها از دستاوردهای علمی نمایشگاه


استاندار البرز گفت: انتظار می رود رسانه ها و صدا و سیما که از ابزار اطلاع رسانی برخوردار هستند، توانایی های استان را در حوزه تحقیق و پژوهش جریان سازی نمایند.
سیدحمیدطهائی در نخستین روز از آغاز بکار نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان در ستاد خبری مستقر در نمایشگاه در جمع رسانه ها گفت: رسانه ها که همواره در صحنه های مختلف حضوری تأثیرگذار داشته اند، در طول یک هفته پُر کار این نمایشگاه که فرصتی ویژه برای عرضه توانمندی های استان در عرصه پژوهش و فناوری است،در اطلاع رسانی این رویداد علمی همانند سابق رسالت خود را ایفا نمایند.
وی افزود: صدا و سیما که از دو پتانسیل رادیو و تلویزیون برخوردار است، به بهترین نحو ممکن می تواند پوشش رسانه ای از رویدادها و دستاوردهای محققان در این نمایشگاه داشته باشد. طهائی گفت: نافذترین ابزار را رسانه ها در اختیار دارند و می توانند به بهترین نحو ممکن در این زمینه جریان سازی رسانه ای داشته باشند. گفتنی است،ستاد خبری این نمایشگاه تا 18 آذرماه در محل اصلی برگزاری ویژه برنامه های هفته پژوهش و فناوری فعال است و رسانه ها می توانند با استقرار در این مرکز آخرین و تازه ترین دستاوردهای علمی محققان را اطلاع رسانی نمایند. نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان البرز به همت استانداری و با میزبانی دانشگاه پردیس کشاورزی و مشارکت دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی و دستگاه های اجرایی برپا است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود