25 آذر 1394
شماره خبر: 154669

انتقاد احزاب اصلاح طلب استان البرز از عدم کنترل تحرکات افراط‌گرایانه

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

انتقاد احزاب اصلاح طلب استان البرز از عدم کنترل تحرکات افراط‌گرایانه


دبیران احزاب اصلاح طلب استان البرز در نشست هفتگی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان البرز نسبت به اتفاقات روز 28 صفر و لغو سخنرانی دو چهره اصلاح طلب واکنش نشان دادند.
مهناز عابدی، رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات البرز گفت : در این نشست در خصوص مراسم سوگواری و سخنرانی ۲۸ صفر در حسینیه الزهرا (س) که با تهدیدات و تجمع افراد خودسر به انحلال کشیده شد، بحث و بررسی بعمل آمد و کلیه دبیران احزاب ضمن انتقاد شدید از ناتوانی مسئولین امنیتی در برقراری امنیت و نظم مراسم قانونی اصلاح طلبان، خواستار برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم عمومی و امنیت جامعه شدند تا در نشستهای آتی که با حضور نمایندگان طیفهای مختلف اصلاح طلبان در استان البرز برگزار خواهد شد، شاهد این گونه سهل انگاریها از سوی مسولین امنیتی استان نباشیم.
وی افزود: لازم به ذکر است که افراد خودسر در مراسم سخنرانی و پرسش و پاسخ دکتر منتجب‌نیا نیز که روز گذشته 23 آذر در ‌پردیس دانشگاه کشاورزی برگزار شد با ایجاد فشار و تشنج و ملتهب نمودن فضا قصد اخلال و انحلال مراسم را داشتند که با صبوری حضار و سخنران جلسه موفقیتی کسب نکردند و جلسه بحمدالله برگزار شد. عابدی اظهار کرد: شورای هماهنگی همچنین با بحث و بررسی عزل و نصبهای اخیر در آموزش و پرورش استان البرز اعلام می‌دارد برغم ادعاهای بعمل آمده در هیچ یک از این عزل و نصبها دخالتی نداشته است. رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات البرز در پایان گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات البرز در هفته آینده سومین نشست فصلی خود را با استاندار البرز را برگزار خواهد کرد.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود