30 آذر 1394
شماره خبر: 154961

کارت زرد داوطلبان برای تبلیغات زودهنگام انتخاباتی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

کارت زرد داوطلبان برای تبلیغات زودهنگام انتخاباتی


رئیس ستاد انتخابات استان البرز با اشاره به فعال شدن 13 کمیته در انتخابات در این استان گفت: داوطلبانی که پیش از موعد تبلیغات انتخاباتی خود را آغاز کرده اند کارت زرد می گیرند و به موقع اعمال قانون خواهند شد.
دکتر حجت الله ملاصالحی در نشست فصلی احزاب سیاسی گفت: 11 کمیته فرعی و دو حوزه اصلی در حوزه های انتخابیه استان تشکیل شده و در بعد اجرایی غلی رغم مشکلات تمامی امکانات استان بسیج شده است. وی با اشاره به سه ضلع هرم انتخابات، مردم، هیات های اجرایی و داوطلبان انتخابات، به تبلیغات زود هنگام داوطلبان اشاره کرد و گفت: برخی از داوطلبانی که زودتر از موعد مقرر تبلیغات خود را شروع کرده اند در مراحل بعدی دچار مشکل خواهند شد و در این زمینه نیز تذاکرات لازم را داده ایم.
مردم پشتوانه انتخابات
رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه "مردم" را بزرگترین سرمایه اجتماعی در نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد:در تمامی مقاطع هر گاه مردم وارد صحنه شده اند موفق عمل کرده ایم، چه در پیروزی انقلاب اسلامی و حتی دوران هشت سال دفاع مقدس نقش مردم همواره اثر گذار در رقم خوردن موفقیت های ملی بوده است. رئیس ستاد انتخابات استان البرز با اشاره به تداوم حضور مردم در صحنه های مختلفی اجتماعی و سیاسی خاطرنشان کرد: این روند امروز با شکل گیری تشکل های غیردولتی و احزاب ادامه دارد و در حال حاضر وجود 460 تشکل غیردولتی ظرفیتی ویژه برای این استان است.
رأی مردم حق الناس است، از آن حفاظت می کنیم
دکتر ملاصالحی با بیان اینکه انتخابات تمرین دموکراسی است، گفت:دولت و وزارت کشور بر بی طرفی کامل در انتخابات تأکید دارند و از رأی مردم حفاظت می کنیم. وی با بیان اینکه برگ به برگ آراء مردم، سرمایه است، خطاب به احزاب گفت: قدرت بسیج مردم توسط تشکل ها وجود دارد و انتظار می رود این روند این مهم تحقق یابد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز تاکید کرد: دراین مقطع زمانی صیانت از آراء مردم در چارچوب قانون مورد مهم تلقی می شود. گفتنی است، در این نشست نمایندگان احزاب مختلف سیاسی به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود