6 دی 1394
شماره خبر: 155352

همایش نقش والدین در ارتقاء مهارت اجتماعی فرزندان برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

همایش نقش والدین در ارتقاء مهارت اجتماعی فرزندان برگزار شد


مشاور استاندار و مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری البرز از برگزاری همایش نقش والدین در ارتقاء مهارت اجتماعی دانش آموزان در شهرستان اشتهارد خبر داد.
"بی بی عصمت سرفرازی" با اعلام این خبر گفت: همایش آموزشی « نقش والدین در تربیت فرزندان و ارتقاء مهارت های اجتماعی» با حضور دکتر معیدفر مشاور اجتماعی استاندار و عضو هیئت علمی دانشگاه،در شهرستان اشتهارد برگزار شد. وی با اشاره به استقبال پرشور خانواده ها جهت شرکت در این همایش افزود: بیش از 500 نفر از اولیاء دانش آموزان مقطع ابتدایی در این همایش حضور داشتند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز با خاطرنشان ساختن مهمترین محورهای طرح شده در این همایش بیان کرد: دکتر معیدفر با اشاره تحولات اجتماعی در عصر کنونی، نقش رفتاری والدین در تربیت فرزندان را متفاوت از پیش دانسته و تأکید داشتند؛ امروز زمان آن به پایان رسیده که والدین مرجع فکری کودکان و فرزندان خود باشند. وی تصریح کرد: امروز فرزندان سهمی برای آزادی دیدگاه های خود را دارند و والدین نیز باید مطابق با الگوی روز و نوین جامعه همپای آنان از قافله تحولات جا نمانند. گفتنی است، این همایش به همت"دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز" و با مشارکت اداره آموزش وپرورش شهرستان اشتهارد برگزار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود