13 دی 1394
شماره خبر: 155806

طرحی نو در حوزه فرهنگی و اجتماعی در اندازیم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

طرحی نو در حوزه فرهنگی و اجتماعی در اندازیم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با انتقاد سکوت حاکم بر فعالیت های اجتماعی و فرهنگی گفت: تمامی اقدامات انجام شده تا به اکنون مطلوب بوده اما هنوز تا رسیدن به جایگاه واقعی در این حوزه کار بسیاری وجود دارد.
"دکتر حجت اله ملاصالحی" پیش از ظهر امروز در"جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان" که در سالن شهدای البرز استانداری برگزار شد؛ ضمن دریافت گزارش فعالیت های انجام شده توسط دستگاه های فرهنگی و اجتماعی استان گفت: چرخ فرهنگ و هنر هر چند در این استان می چرخد اما آنگونه که باید، از دریچه این حوزه شاهد تحولات اجتماعی نیستیم. وی افزود:حوزه فرهنگ و هنر بسیار گسترده و جهانشمول است اما از ظرفیت های ویژه ای که در تمامی بخش ها از تئاتر و موسیقی تا فیلم و هنرهای تجسمی برای رشد فرهنگی و اجتماعی جامعه وجود دارد؛ آنگونه که باید و شاید استفاده نمی شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: با وجود اقدامات مثبت انجام شده در این حوزه ، فقدان برنامه ای جامع موجب رخوت و سستی شده است. وی در بخشی از این نشست با اشاره به ظرفیت" مردم "بعنوان یکی از سرمایه های جامعه گفت: با وجود اینکه در حوزه سمن ها و سازمان های مردم نهاد به شاخص هایی فرا تر از آمار های کشوری دست یافته ایم، اما آنگونه که باید و شاید از ظرفیت این سازمان های مردمی استفاده نمی شود. دکتر ملاصالحی بیان کرد:طرحی نو در حوزه فرهنگ و هنر این استان باید در انداخت تا به جایگاهی که حق هنرمندان و فعالان اجتماعی این استان است، دست پیدا کنیم. گفتنی است، این کارگروه به ارائه گزارشی از فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش اختصاص داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود