29 دی 1394
شماره خبر: 156845

کسری بودجه و کاهش قیمت نفت شرایط حساسی را ایجاد کرده است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

کسری بودجه و کاهش قیمت نفت شرایط حساسی را ایجاد کرده است


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی ناشی از برجام و رفع تحریم‌ها به همه مردم تعلق دارد و باید از آن برای تقویت بنیه اقتصادی و دفاعی کشور بهره بگیریم.
عزیز اکبریان در جلسه شورای اداری شهرستان کرج گفت: روز گذشته رئیس جمهور بودجه 95 و برنامه ششم توسعه کشور را به مجلس تقدیم کرد که امروز چاپ و برای بررسی در اختیار نمایندگان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه تمام مراحل قانونی بررسی بودجه 95 و برنامه ششم طی خواهد شد، افزود: کسری بودجه و کاهش قیمت نفت کشور را در شرایط حساسی قرار داده است؛ کاهش شدید قیمت نفت در حالی است که استخراج نفت از میادین نفتی بین 15 تا 23 دلار هزینه دارد. این نماینده مجلس تصریح کرد: در این شرایط حساس به برجام و رفع تحریم‌ها به عنوان یک فرصت برای تقویت بنیه اقتصادی و دفاعی کشور چشم دوخته‌ایم. وی ادامه داد: این پیروزی متعلق به همه مردم است، متعلق به پشتیبانی‌های مجلس و تلاش‌های تیم مذاکره کننده پس باید با تدابیر درست از این فرصت استفاده کنیم. اکبریان با بیان اینکه در روزهای اخیر دو اتفاق بزرگ در کشور افتاد، گفت: یکی حمله به سفارت عربستان بود که از جانب رهبری بزرگان کشور مورد تقبیح قرار گرفت؛ چرا که با چنین حرکات خام بهانه به دست دشمن می‌دهیم.
وی افزود: دیگری اقدام سپاه پاسداران در دستگیری 10 ملوان آمریکایی بود که به آب‌های کشور وارد شده بودند؛ این اقدام در نهایت صبر این عزیزان انجام شد زیرا در 20 کیلومتری صحنه دو ناو هواپیمابر فرانسه و آمریکا حضور داشتند و با اقداماتی که انجام دادند منتظر شلیک گلوله بودند که این اتفاق رخ نداد. اکبریان در پایان گفت: این یک پیروزی بزرگ برای ما بود و از آمادگی نیروهای مسلح ما حکایت داشت.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود