1 بهمن 1394
شماره خبر: 157021

معاون سیاسی انتظامی فرماندار : دهه فجر سند افتخار ملت ایران است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

معاون سیاسی انتظامی فرماندار : دهه فجر سند افتخار ملت ایران است


جلسه هماهنگی ستاد ایام الله دهه مبارک فجر با مدیریت معاون سیاسی و انتظامی فرماندار و حضور و همراهی بخشدار مرکزی و تنی چند از مسئولین فردیس امروز در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
دکتر فلاح نژاد در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت معصومه(س) گفت: امروزه ما انقلاب اسلامی را مدیون مقاومت و ایثار خون مردمی هستیم که با پیروی از رهنمود ها و آرمانهای رهبر کبیر جمهوری اسلامی ایران انقلاب نمودند. وی هه فجر را تجلی صبر، استقامت و پشتکار مردم همیشه در صحنه ایران دانست و گفت: ملت ایران عزتش در استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است که این هم مرهون فداکاری شهدا و امام راحل و پیشکسوتانی که در انقلاب زحمت کشیدند. معاون سیاسی انتظامی فرماندار فردیس با تأکید بر اینکه در ایام مبارک دهه فجر دستاوردها و افتخارات انقلاب اسلامی برای عموم ملت ایران بازگو شود اظهار داشت: برنامه های مختلف ایام ا... دهه فجر علاوه بر شورآفرینی باید شعور آفرینی را به همراه داشته و با ذکر دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت تدبیر و امید حامل امیدآفرینی برای ملت عزیز ایران و حامیان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز باشد. وی همچنین از مدیران خواست به محتوادهی به برنامه ای این ایام توجه داشته و تاحد امکان خدمات دولت تدبیر و امید را به سمع و نظر مردم رسانده و مردم را از برنامه های در دست اجرای دولت مطلع نمایند. فلاح نژاد گفت: انقلاب اسلامی را مردم با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رساندند بنابراین جشن های پیروزی انقلاب باید مردمی بوده و از تمام ظرفیت های هیئات مذهبی، انجمن های ورزشی وNGO ها استفاده شود و دستگاه های خدمات رسان نظیر بهداشت و درمان، هلال احمر و ... در صورت امکان در مساجد و اماکن عمومی خدمات رایگان به مردم ارائه نمایند. وی در ادامه اعضای کمیته های پشتیبانی، فرهنگی تبلیغات و اطلاع رسانی ، امنیتی و انتظامی، بانوان، روستایی و عشایر، ایثارگران ، سلامت، کارگری، ارزشیابی و افتتاح پروژه ها را به عنوان کمیته های ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان فردیس به منظور فراهم آوردن مقدمات برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم ایام پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد.
در پایان این جلسه مدعوین گزارشی از مجموعه برنامه ها و اقدامات خود در ایام الله مبارک دهه فجر ارائه نموده و جلسه را همراهی نمودند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود