5 بهمن 1394
شماره خبر: 157334

جلسه ستاد مراسمات دهه فجر انقلاب اسلامی در اشتهارد برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

جلسه ستاد مراسمات دهه فجر انقلاب اسلامی در اشتهارد برگزار شد


جلسه ستاد برگزاری مراسمات دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان اشتهارد در سال نودو چهار با حضور ابوالفضل اینانلو فرماندار شهرستان اشتهاردو حجت الاسلام والمسلمین واثق امام جمعه اشتهارد ،معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری محمد صادق کمالی و جمعی از مسئولین این ستاد در دفتر فرماندار شهرستان اشتهارد برگزار شد.
در این جلسه ابوالفضل اینانلو فرماندار اشتهارد گفت مناسبت ها و مراسمات در کشورمان از جمله جشن پیروزی انقلاب اسلامی مقدس و ارزشمند بوده و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و نباید به اینگونه مناسبت ها بصورت سطحی و بعنوان مراسم تشریفاتی و رفع تکلیف نگاه کنیم بلکه باید با برنامه ریزی دقیق در جهت طراحی و اجرای باشکوهتر برنامه های کلان مراسم دهه مبارکه فجر تلاش نمائیم.
وی افزود : وظیفه ما مسئولان این است که با برگزاری باشکوه تر و باکیفیت تر دهه فجر و با در نظر گرفتن شرایط روز و خصوصیات نسل جدید آبروی نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی را حفظ نمائیم . وی در ادامه به مشارکت مردم در برگزاری مراسم تأکید نموده اظهار داشت : بحث مشارکت مردم در اینگونه مراسمات و استفاده از ظرفیت های مردمی باید جدی گرفته شود . انقلاب با حضور مردم به پیروزی رسید و بحث حضور مردم نیز در برگزاری این مراسم بسیار مهم است و با ید با فراهم نمودن بستر برای حضور مردم ، زمینه مشارکت همه اقشار مردم و جذب بیشتر مخاطبین فراهم شود .


ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود