8 بهمن 1394
شماره خبر: 157561

به مناسبت پیشواز دهه مبارک فجر همایش بانوان در مشکین دشت برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

به مناسبت پیشواز دهه مبارک فجر همایش بانوان در مشکین دشت برگزار شد


به مناسبت پیشواز دهه مبارک فجر و موفقیت دولت تدبیر و امید در برنامه برجام، همایش بانوان امروز در محل سالن همایشات پژوهشگاه مواد و انرژی با حضور مسئولین استانی و شهرستان و همچنین بانوان فعال در جامعه ، در شهر مشکین دشت شهرستان فردیس برگزار شد.
مهندس زمانی در این همایش ضمن تبریک پیشرو بودن دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی از زنان و بانوان به عنوان الگو و مدیران خانواده ها یاد کرد و اظهار داشت؛ از گذشته تا کنون که بانوان نقش مهمی درپیروزی انقلاب و در حال حاضر به عنوان مدیران خانواده ها و فعالان اجتماعی وفرهنگی نقش بسیار پر ثمری داشته و در جامعه اسلامی اثر گذار بوده اند. وی با اشاره به اینکه امروزه خانواده ها از سواد دانشگاهی و آکادمیک برخوردار می باشند خاطر نشان کرد؛ با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر روش در زندگی اجتماعی و همچنین بوجود آمدن امکانات مجازی و الکترونیکی از قبیل تلفن همراه و تبلت اقتضاء می دارد که امروزه بانوان در جامعه با این مسائل و تکنولوژی های روز آشنایی لازم را داشته و از فواید و مضرات آنهانیز آگاه باشند تا بتوانند در کنترل و مدیریت در خانواده و تربیت فرزندان نقش لازم را ایفاء نمایند.
فرماندار شهرستان فردیس افزود؛ مادران در خانواده ها باید مشاوه های روانشناسی و آموزشهای اجتماعی برخوردار بوده تا ضمن هدایت خانواده ها به سمت زندگی اسلامی و ایرانی ،روشهای اصولی کنترل و تربیت صحیح فرزندان را پیشه نمایند. مقام عالی دولت در شهرستان فردیس درادامه همایش تصریح نمود؛ امروزه بانوان باید با استفاده از سیاست اقتصاد مقاومتی که فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) می باشد و با استفاده از تدابیر و سیاستهای کلی دولت تدبیر و امید، ریاست محترم جمهوری که بر حفظ مقام و حضور بانوان در جوامع تاکید نموده اند، بتوانند این سیاست ها را در جامعه بانوان پیاده سازی نموده و از مسائلی همچون غرب زدگی ، اصراف در امور ، الگو گیری از فرهنگ غربی و توقعات کاذب در خانواده ها در مجالس جلوگیری نمایند. زمانی در خاتمه سخنرانی بیان داشت؛ مادران و بانوان در این زمینه ها باید آنطور که شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است عمل نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود