11 بهمن 1394
شماره خبر: 157725

کاندیداها برنامه‌های دهه فجر را عرصه انتخاباتی خود نکنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

کاندیداها برنامه‌های دهه فجر را عرصه انتخاباتی خود نکنند


فرماندار کرج گفت: کاندیداها برنامه های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن را به عرصه رقابتی خود تبدیل نکنند.
محمد تقی ایرانی در نشست خبری ستاد دهه فجر استان البرز با تاکید بر اینکه در ایام دهه فجر ۶۰ پروژه در کرج بهره برداری می شود، اعتبار این پروژه ها را یک‌هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
ایرانی در ادامه اضافه کرد: ۶۰ پروژه مورد بهره برداری در دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، ۵۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبار ملی و ۰ ۵۹ میلیارد ریال دیگر از محل اعتباراتی تامین شده و توسط بخش خصوصی به میدان آورده شده، افتتاح می شود. به گفته فرماندار کرج از مجموع این ۶۰ پروژه قابل بهره برداری، ۶ پروژه متعلق به بخش خصوصی است که با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد. وی در ادامه خدمات رسانی دولت را مهم ارزیابی کرد و گفت: مجریان برنامه های دولت در دهه فجر موظف به ارائه عملکردهای خود هستند. فرماندار کرج در بخش دیگری از سخنان خود به مقاومت ملت و هدایت رهبری و تلاش دولت در جریان توافق هسته ای پس از ۱۲ سال اشاره کرد و گفت: ملت شریف ایران اسلامی همیشه ثابت کرده اند زیر بار ظلم نمی روند و در برابر رفتار های غیر قانونی و تحریم های ناجوانمردانه ایستاده و سر خم نمی کنند. ایرانی در پایان سخنان خود به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و رعایت قانون از سوی کاندیداها انتخاباتی را مهم خواند و گفت: کاندیداها برنامه های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن را عرصه رقابتی برای خود قرار ندهند همچنین به هواداران خود اعلام کنند که قانون را به طور کامل رعایت کنند.
فردا زنگ انقلاب در مدارس البرز نواخته می شود
در ادامه این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز از تشکیل ۲۵ کمیته ویژه دهه فجر در این استان خبر داد و گفت: این در حالی است که در سایر استان ها ۲۳ کمیته تشکیل شده است. وی در ادامه با تاکید بر اینکه دو کمیته ارزیابی عملکرد و مردمی در استان البرز ویژه تشکیل شده است، وظیفه کمیته ارزیابی عملکرد را کنترل و نظارت دستگاه های اجرایی استان در خصوص برگزاری برنامه های دهه فجر اعلام کرد و گفت: در کمیته مردمی از گروه های خودجوش مردمی برای نمایش اقتدار ملی استفاده می شود. روحی یزدی آغاز برنامه های دهه فجر در البرز را حضور در مرقد حضرت امام (ره) برای تجدید بیعت با بنیانگذار انقلاب اسلامی که در روز گذشته انجام شد، اعلام کرد و گفت: فردا ۱۲ بهمن ماه زنگ انقلاب در مدارس استان نواخته خواهد شد. رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه همه دستگاه های اجرایی از آمادگی لازم برای اجرای برنامه های دهه فجر برخوردار هستند، گفت: ۳۷ سال کشور در آرامشی به سر می برد که حاصل رشادت دلیرمردانی است که با نثار خون خود انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند. وی در پایان تاکید کرد: برای راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در مرکز استان البرز دو مسیر راهپیمایی پیش بینی شده است. در پایان افتتاح آزادی تعدادی از زندانیان، اجرای برنامه های ورزشی بین المللی کاراته و اسکی، ویزیت رایگان بیماران، افتتاح ۱۲۲ کلاس درس در قالب ۱۶ پروژه، افتتاح ۱۰ پروژه ورزشی و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از جمله برنامه های قابل اجرای دهه فجر بود که از سوی دستگاه های مختلف شرکت کننده در این جلسه اعلام شد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود