12 بهمن 1394
شماره خبر: 157741

پروژه‌های عمرانی با اعتبار ۴۱ میلیارد تومان در ساوجبلاغ به بهره‌برداری می‌رسد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پروژه‌های عمرانی با اعتبار ۴۱ میلیارد تومان در ساوجبلاغ به بهره‌برداری می‌رسد


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه ۴۸ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در ساوجبلاغ به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ۴۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی با موضوعات مختلف در ساوجبلاغ اجرایی می‌شود.
ابوالقاسم پالیزگیر در جلسه ستاد دهه فجر استان البرز که در محل استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به این که تمام برنامه‌های شهرستان ساوجبلاغ در ایام میارک دهه فجر با مشارکت دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود، اظهار داشت: 400 برنامه فرهنگی و ورزشی با موضوعات مختلف در ساوجبلاغ اجرایی می‌شود. وی با تاکید بر اینکه 48 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 41 میلیارد تومان در ایام دهه فجر در ساوجبلاغ به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: 7 پروژه شاخص قابل افتتاح نظیر آمفی‌تائتر، مدرسه و سالن ورزشی نیز در این ایام افتتاح می‌شود. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزی و نورافشانی آسمان این شهرستان به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های در دستور کار به شمار می‌آید، بیان کرد: برگزاری مسابقات تیراندازی از دیگر برنامه‌های این ایام است. محمدتقی ایرانی فرماندار شهرستان کرج نیز با اشاره به اینکه روز 6 بهمن ماه سال جاری ستاد دهه فجر شهرستان کرج با حضور اعضای ستاد تشکیل شد، اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح شهرستان کرج در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد. وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خوبی برای نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس صورت گرفته است، افزود: اقدامات لازم در راستای تامین امنیت روز راهپیمایی بزرگ 22 بهمن صورت گرفته است و امید است کاندیداهای انتخابات این عرصه را بستری برای تبلیغات خود ندانند و تنها برای ایجاد وحدت در مراسم شرکت کنند. فرماندار شهرستان کرج با اشاره به اینکه کلیه روسای ادارات باید نسبت به ارائه گزارشات به رسانه‌ها اهتمام داشته باشند، خاطرنشان کرد: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران در این ایام نیز صورت می گیرد. علی قنبرزمانی فرماندار فردیس نیز با بیان اینکه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان فردیس تشکیل شده است، گفت: لیست پروژه‌های قابل بهره‌برداری در این ایام به جمع‌بندی نهایی رسیده است.
وی با تاکید بر اینکه مشکلات مردمی این منطقه بررسی و درصدد هستیم در راستای رفع این مشکلات بیش از گذشته اهتمام داشته باشیم، تصریح کرد: جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی نیز در این شهرستان برگزار می‌شود. حجت‌الله صادقی فرماندار شهرستان نظرآباد نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه بستر مردمی برگزار شدن برنامه‌های ایام دهه فجر در شهرستان نظرآباد فراهم شده است، گفت: در کلیه جلسات ستاد دهه فجر شهرستان نظرآباد از ظرفیت‌های هیئت‌های مذهبی و مساجد استفاده شده است. وی با تاکید بر اینکه بیش از 70 پروژه عمرانی در شهرستان نظرآباد همزمان با حضور استاندار البرز به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: 2 اداره نظیر امور آب شهرستان نیز در این ایام افتتاح می‌شود. مصطفی فراهانی فرماندار شهرستان طالقان نیز با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر 47 برنامه شامل برنامه‌های ورزشی، فرهنگی، علمی و غیره در شهرستان طالقان برگزار می‌شود، اظهار داشت: برنامه کوهنوری و صعود به 4 قله برتر این منطقه از جمله برنامه‌های ورزشی این ایام است. وی با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه فرهنگی، مسابقات کتابخوانی، کرسی‌های آزاداندیشی دانش‌آموزی و دانشجویی از جمله برنامه‌های در دستور کار ایام دهه فجر در شهرستان طالقان محسوب می‌شود، تصریح کرد: افتتاح پایگاه امداد و نجات هلال احمر و به بهره‌برداری رسیدن پروژه گازرسانی طالقان از جمله پروژه‌های شاخص این ایام است.




منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود